Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Meeredeel onzin, maar veel dingen ook leerzaam. Ik zit hier niet om zo min mogelijk posts te halen (ook niet zoveel mogelijk). Maar als ik ze nodig heb om de info te krijgen die ik wil, gebruik ik ze ;)
Daarnaast dus ook reageren op veel onzin (je moet iets doen in je vrije tijd (ipv gamen))

Werken, luie k*t.

Meeredeel onzin, maar veel dingen ook leerzaam. Ik zit hier niet om zo min mogelijk posts te halen (ook niet zoveel mogelijk). Maar als ik ze nodig heb om de info te krijgen die ik wil, gebruik ik ze ;)
Daarnaast dus ook reageren op veel onzin (je moet iets doen in je vrije tijd (ipv gamen))

4365756+_8a21d9560c22e798472a23dbe8e869cb.gif

Wie zegt dat ik niet werk? Ik moet ergens mn vaste lasten van betalen. Wát ik doe is voor jou een raadsel :D

Edit: ik had het ook over VRIJE tijd. Niet werktijd :P

Je zit constant allerlei te f5'en, bij welke baan heb je in godsnaam tijd? Ook zag ik net iets staan van om 10.00 opgestaan. Zorgt ervoor dat ik denk dat je een luie k*t bent die niet werkt.

Je zit constant allerlei te f5'en, bij welke baan heb je in godsnaam tijd? Ook zag ik net iets staan van om 10.00 opgestaan. Zorgt ervoor dat ik denk dat je een luie k*t bent die niet werkt.

Lol
Nogmaals ik zei VRIJE TIJD niet WERK TIJD.
Normaal sta ik op om 8:15 uur, vandaar dat het bij dit topic staat :/ beetje logisch denken hoor
Edit: er zit geen f5 op mn telefoon :')

ja barebald ga logisch denken ofzo

Mijn rechterschouder doet ontzettend veel pijn, ik kan m'n arm niet hoger dan schouderhoogte krijgen. Hoop dat het snel beter wordt, want trainen gaat 'm zo niet worden. :(

Jellymuch?

Straks om 13:30 ook maar eens aan het werk gaan tm 16:30, maar eerst nog even van mijn verlof+bijzonder verlof genieten.

Mijn rechterschouder doet ontzettend veel pijn, ik kan m'n arm niet hoger dan schouderhoogte krijgen. Hoop dat het snel beter wordt, want trainen gaat 'm zo niet worden. :(

Dat heeft mn broer ook, weet je wat jij hebt? (Hij namelijk niet). Maar dat is wel super vervelend, alleen hij zegt dat hij met trainen weinig last heeft en als hij regelmatig traint dat hij dan minder vaak last heeft dan wanneer hij rust neemt.
Sterkte in ieder geval ;)

Jellymuch?

Straks om 13:30 ook maar eens aan het werk gaan tm 16:30, maar eerst nog even van mijn verlof+bijzonder verlof genieten.

Nee, irritant dat hele allerlei weer ondergespamt word
Stopt het ene jankwijf, komt er weer een ander voor in de plaats :o

/out

Waar blijft me karma dan? :(

no punani4jou

Tot uurtje of 5 denk ik.
Jammer he zo lang zonder mij :(

Fijne dag allemaal ;)

aandachtsh**r...

Inb4 rood

Dat heeft mn broer ook, weet je wat jij hebt? (Hij namelijk niet). Maar dat is wel super vervelend, alleen hij zegt dat hij met trainen weinig last heeft en als hij regelmatig traint dat hij dan minder vaak last heeft dan wanneer hij rust neemt.
Sterkte in ieder geval ;)
Dankje. :)

Ik heb het sinds gisteren. Het is net alsof er iets verschoten is, want als ik m'n arm omhoog probeer te doen voelt het alsof een spier/pees/? m'n arm tegenhoudt. Met veel pijn dus.

Terug
Naar boven