XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dankje. :)

Ik heb het sinds gisteren. Het is net alsof er iets verschoten is, want als ik m'n arm omhoog probeer te doen voelt het alsof een spier/pees/? m'n arm tegenhoudt. Met veel pijn dus.

Hmm, dat heeft hij dan weer niet, hij heeft er geen pijn aan, het lukt gewoon niet om zijn arm verder omhoog te brengen.
Hopelijk voor jou een verrekte spier haha, goed in de gaten houden.
Ik denk dat mijn broer een slijmbeursontsteking heeft..ook lekker.

Hmm, dat heeft hij dan weer niet, hij heeft er geen pijn aan, het lukt gewoon niet om zijn arm verder omhoog te brengen.
Hopelijk voor jou een verrekte spier haha, goed in de gaten houden.
Ik denk dat mijn broer een slijmbeursontsteking heeft..ook lekker.
moest jij niet weg tot 5:mad:

:) oke

Dat ik vrijwel zeker weet dat ik toch wel een of andere (in lichtere vorm misschien) psychische aandoening moet hebben. Een milde vorm van Assburgers of zo. Heb de vaardigheden niet om het onder woord te brengen en hoe langer ik er over nadenk hoe meer clouded m'n kop ook wordt.

Dat ik vrijwel zeker weet dat ik toch wel een of andere (in lichtere vorm misschien) psychische aandoening moet hebben. Een milde vorm van Assburgers of zo. Heb de vaardigheden niet om het onder woord te brengen en hoe langer ik er over nadenk hoe meer clouded m'n kop ook wordt.

Dat weten wij ook wel zeker, Pea to the nuts ^_^

Waarom denk je aan Asperger trouwens? Valt overigens prima mee te leven hoor, op wat lastige communicatie na.

Dat weten wij ook wel zeker, Pea to the nuts ^_^

Waarom denk je aan Asperger trouwens? Valt overigens prima mee te leven hoor, op wat lastige communicatie na.
Veel slaat terug op mijzelf, maar ja, dat heeft ADD en tig andere ziektes ook. Internet is niet echt een legit bron om zulke dingen en symptomen op te zoeken. 't voelt net alsof ik op een overflow error zit in m'n brein, er komen zoveel gedachten en suggesties binnen dat ik er niet eens meer een output uit kan poepen. Zit ook werkelijk om de 5 woorden naar buiten te staren op functie ''no read/write'' om 10 seconden later weer te bedenken wat ik ga typen.

Hoe zou je in godsnaam ook zoiets vast moeten stellen als er zoveel overlap is in symptomen en klachten

Ik wist eerst niet dat je met "Assburgers" op asperger doelde, dus ik ging helemaal plat hier achter m'n computer om de gedachte dat er serieus een stoornis "Assburgers" heette. :roflol:

Stuk huid van me lul afgetrokken. Probeerde de schacht van mijn penis te waxen.. Dont even try. :(

Uitslag gekregen van een toets, ben niet toelaatbaar voor de opleiding wat ik wilde gaan doen.

Dikke t*ring zooi dus, nu moet ik dus gaan solliciteren op k*t baantjes en k*t werk verrichten voor minimumloon tot mijn 67ste.

Veel opties heb ik op het moment dus niet meer...

Uitslag gekregen van een toets, ben niet toelaatbaar voor de opleiding wat ik wilde gaan doen.

Dikke t*ring zooi dus, nu moet ik dus gaan solliciteren op k*t baantjes en k*t werk verrichten voor minimumloon tot mijn 67ste.

Andere opleiding? Avondschool? Zeker wel nog enige opties.

Welke opleiding HBO? zijn er geen alternatieven?

Commercieel Management.

De toelatingstest is voor iedere opleiding verschillend, dus ik moet voor iedere opleiding die ik zou willen doen 97 euro betalen voor alleen die test.

Aangezien ik geen mbo 4 gedaan heb maar mbo 3 moet ik altijd een toelatingstest doen.

TE VEEL cafeïne

K*t man, heb hetzelfde meegemaakt. Kan wel verder met hetzelfde werk maar dan mag je de hele dag k*t klusjes gaan doen omdat de rest voor de mooie klussen mag gaan omdat ze toevallig dat papiertje net wel gehaald hebben en ik net niet.

succes ermee.

_________

K*t dag vandaag, alles gaat fout en werkt tegen. Klote gegeten waardoor ik geen energie meer heb om lekker te trainen. Laat het lekker allemaal maar gaan en train morgen wel.

Commercieel Management.

De toelatingstest is voor iedere opleiding verschillend, dus ik moet voor iedere opleiding die ik zou willen doen 97 euro betalen voor alleen die test.

Aangezien ik geen mbo 4 gedaan heb maar mbo 3 moet ik altijd een toelatingstest doen.

Vriendin van mij is om die reden begonnen met een havo diploma via LOI of zon ndere opleidingsinstelling.

Terug
Naar boven