AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vaag in de kop is een betrekkelijk brede opvatting. Dat kan betrekking hebben op teveel verschillende dingen om het meteen als een positief iets te bestempelen... Het kwam er in mijn geval op neer dat het niet het gewenste effect had ;)

LOL ik ben nog geen 5 minuten op dbb en de stront zit alweer aan het plafond :rolleyes::rolleyes:

Ik heb Raspberry. Ik vind de smaak nog niet eens echt tegenstaan, de eerste Craze had ik meer moeite mee bijvoorbeeld...

Ten eerste verpeste het mijn dag omdat de training er onder heeft geleden. Ik had constant het gevoel alsof ik elk moment mijn maaginhoud er uit zou gooien, mijn bewustzijn zou verliezen of een combinatie van beide. Gevoelsmatig leek het lichamelijk erg op wandelen na het lopen op een loopband (een vreemd, zweverig gevoel in mijn geval) en mentaal kwam het het meest in de buurt van een combinatie van dromen en de sensatie van te snel opstaan.

Je kan je misschien voorstellen dat dit allesbehalve prettig traint, om nog maar te zwijgen over de invulling van de rest van je dag als je in dergelijke toestand verkeert, en deze aan blijft houden.

Nooit maximize nemen veel te hoog gedoseerd (oude versie dan), lag een half jaar terug 2 uur lang KO in de gang nadat ik een flut training op maximize had. kon gewoon niet meer opstaan.

Nooit maximize nemen veel te hoog gedoseerd (oude versie dan), lag een half jaar terug 2 uur lang KO in de gang nadat ik een flut training op maximize had. kon gewoon niet meer opstaan.

Je weet er echt niks meer van hè?

Ik kan niet precies plaatsen wat nou precies te hoog gedoseerd is, het is niet zo dat ik een extreem opgewekt gevoel kreeg of tegen een muur van energie aan liep of iets dergelijks?

Dat KO in de gang liggen klinkt niet helemaal vreemd, zeker na het deadliften vandaag kan ik mij daar wel een voorstelling bij maken... Ik had echt wel een aantal keer het gevoel dat het licht elk moment uit kon gaan.

Misschien dat ik een van mijn trainingsmaatjes op kan zadelen met dit spul, ik neem het in ieder geval niet nog eens! :P

Nou nou heb die ook gehad maar viel wel mee allemaal

Ik kan niet precies plaatsen wat nou precies te hoog gedoseerd is, het is niet zo dat ik een extreem opgewekt gevoel kreeg of tegen een muur van energie aan liep of iets dergelijks?

Dat KO in de gang liggen klinkt niet helemaal vreemd, zeker na het deadliften vandaag kan ik mij daar wel een voorstelling bij maken... Ik had echt wel een aantal keer het gevoel dat het licht elk moment uit kon gaan.

Misschien dat ik een van mijn trainingsmaatjes op kan zadelen met dit spul, ik neem het in ieder geval niet nog eens! :P

Ja, ik had het ook na het deadliften, gelijk het potje weggegooid.

klote verjaardag... op zich leuk kletsen.. maar waarom zijn al die lui op dieet zodat er alleen maar wortelen, komkommer en tomaat op tafel wordt gezet. :mad:
Thuis meteen maar een pak 150 gram gerookte pangafilet gesloopt en zo eten!

klote verjaardag... op zich leuk kletsen.. maar waarom zijn al die lui op dieet zodat er alleen maar wortelen, komkommer en tomaat op tafel wordt gezet. :mad:
Thuis meteen maar een pak 150 gram gerookte pangafilet gesloopt en zo eten!

hahaha! ja ik ken het
"nee, nee, geen taart voor mij. Ik ben aan het Sonja-Bakkeren"
:rolleyes:

Terug
Naar boven