XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zit al 3 uur aan mijn calorieën. Denk dat ik maar ga slapen want heb ontiechelijk honger. Misschien ff een komkommer deapthroaten om honger te stillen. (nohomo)

Blijkt dus m'n simkaart niet stuk te zijn maar de antenne in m'n telefoon.
Reparatie opsturen en maanden wachten.. kan je een lease toestel nemen waar je donders veel moet betalen.
Van de week maar een 16gb 4S halen voor 300 euro.. zucht, gaat m'n geld weer.

Maandag.

en het feit dat me vrienden en vriendin geen school / werk hebben en gewoon vakantie hebben nu.

en ik maar werken

is dit de leven?

Maandag.

en het feit dat me vrienden en vriendin geen school / werk hebben en gewoon vakantie hebben nu.

en ik maar werken

is dit de leven?

Het feit dat je de eerste 20 jaar van de leven niet mag verkloten om de volgende 60 jaar van de leven te bepalen is idd. de leven. Best wel sucky als je er eens over nadenkt, zeker als je het al verkloot hebt ...

Het feit dat je de eerste 20 jaar van de leven niet mag verkloten om de volgende 60 jaar van de leven te bepalen is idd. de leven. Best wel sucky als je er eens over nadenkt, zeker als je het al verkloot hebt ...

ach, heb er zelf voor gekozen om te gaan werken en leren. het geld dat ik elke maand binnen hark is ook wel lekker.

Hmm, voel een oorontsteking aankomen..irritant :P

Iemand heeft m'n beste vriendin gister een hersenschudding geslagen in Bruins, nu op speurtocht..

Terug
Naar boven