- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Aan iedereen die dit leest, tijd om plots ook overal jeuk / kriebels te hebben.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan iedereen die dit leest, tijd om plots ook overal jeuk / kriebels te hebben.

Nu begint mn baard te kriebelen :| wel een vlooienbal op bezoek gehad een tijd geleden :O

Telefoon heeft steeds 0 blokjes verbinding en geeft "Niet aangemeld bij netwerk"
en kan ook geen netwerken vinden bij het netwerken zoeken.
Simkaart overleden?
always worksZit al 3 uur aan mijn calorieën. Denk dat ik maar ga slapen want heb ontiechelijk honger. Misschien ff een komkommer deapthroaten om honger te stillen. (nohomo)
Maandag.
en het feit dat me vrienden en vriendin geen school / werk hebben en gewoon vakantie hebben nu.
en ik maar werken
is dit de leven?
Het feit dat je de eerste 20 jaar van de leven niet mag verkloten om de volgende 60 jaar van de leven te bepalen is idd. de leven. Best wel sucky als je er eens over nadenkt, zeker als je het al verkloot hebt ...
Ik heb hier nog wel een plaatsje, dan kunnen we samen met wat uitzieken,

Ik heb hier nog wel een plaatsje, dan kunnen we samen met wat uitzieken,
denk sowieso dat ik juist ziek word door jou, dus nee bedankt 
Ik hoef niet uit te zieken hoordenk sowieso dat ik juist ziek word door jou, dus nee bedankt
![]()

Iemand heeft m'n beste vriendin gister een hersenschudding geslagen in Bruins, nu op speurtocht..
Iemand heeft m'n beste vriendin gister een hersenschudding geslagen in Bruins, nu op speurtocht..