Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Helaas. Bij de Rabobank zijn de ip-adressen op denk ik.
Altijd zo inflexibel die banken. Bij de rabo de IP adressen, bij de ING de bankrekeningen. Godsamme. Ik moet boodschappen doen en ik ben zo'n fag die steeds geld tussen z'n betaal- en spaarrekening sluist waardoor ik geen idee heb of er genoeg op m'n betaal staat.

De ING was zo slim om GEEN pincode bij m'n betaalpas te geven, waardoor ik niet kan pinnen met die :o

Ik waag het er gewoon op bij de AH, YOLO.

toch handig, dat private banking:rolleyes:

Waarschijnlijk :( zit al sinds 4.00uur aan de schijterij en te overgeven
En heb nog niets gegeten en gedronken buiten paar glazen water die er meteen terug uitkwamen :(

Damn bro, die keer dat ik voedselvergiftiging had was ik 2 weken lang ziek en kon niks binnenhouden. :(

> was dronken gisteren
> met fiets gevallen
> brb dikke schaafwond op gezicht

Ze hebben de hele dag al storing.
Ideaal betalingen werken nog wel als je rabobank hebt
Klopt... vanmorgen mijn bestelling bij B&F gewoon via ideal kunnen betalen. :)

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 19:34 ----------

hahaha! ja ik ken het
"nee, nee, geen taart voor mij. Ik ben aan het Sonja-Bakkeren"
:rolleyes:
er was geen eens taart... al hou ik er niet van al dat zoete.. maar dan had ik tenminste nog wat gehad...
ook drinken enkel light zooi... Grmpfffff....

Maar net genoten van mijn maaltje met 200 gram panga, rijst en groentjes!
Nu toet! man wat had ik honger! :meal:

Misschien kun je bij de AH ook met paypal betalen

Blijven die lui van post nl nog lang staken?

Altijd zo inflexibel die banken. Bij de rabo de IP adressen, bij de ING de bankrekeningen. Godsamme. Ik moet boodschappen doen en ik ben zo'n fag die steeds geld tussen z'n betaal- en spaarrekening sluist waardoor ik geen idee heb of er genoeg op m'n betaal staat.

De ING was zo slim om GEEN pincode bij m'n betaalpas te geven, waardoor ik niet kan pinnen met die :o

Ik waag het er gewoon op bij de AH, YOLO.

Ben ook ziek vaak me pinpas vergeten, zeg altijd dat ik hem ga halen en ga gewoon elders boodschappen doen :roflol:

Om een of andere reden jeuken mn billen enorm, volgens mij is mn stoel infected met mijten

Telefoon heeft steeds 0 blokjes verbinding en geeft "Niet aangemeld bij netwerk"
en kan ook geen netwerken vinden bij het netwerken zoeken.

Simkaart overleden?

Terug
Naar boven