AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

"Baas" die vanmorgen bij de ingang stond te roken en aan me vroeg hoe het ermee ging toen ik aan kwam lopen waarop ik antwoorde 'tja, tis maandag he' en hij vroeg 'en dat wilt zeggen?' waarop ik zei 'beetje moe, weinig geslapen.' 'Hoe dat zo, hardcore gaming?' 'Neuh, gewoon, beetje lezen op de pc' 'Ah ja dat ken ik, dan begin je op wiki bij 2tak motoren en eindig je bij de etnische samenstelling van Dagestan'.
Ik heb gister lopen lezen over zowel tweetak motoren en de etnische samenstelling van Dagestan!! Een beetje te specifiek om toevallig te zijn :eek:
Never happened

tweede gesprek met me baas over loon.

went better then expected :cool:

than man!

cutten is k*t, ben amper 5 uur bezig en heb er al een hekel aan:roflol:

Maar kwa eten is het juist toch uberchill? Lekker weinig eten lijkt me echt heerlijk

dacht ik ook voor ik eraan begon door maandenlang alles naar binnen moeten wringen in de bulk, maar ben 2 maaltijden verder en ben helemaal niet voldaan :(

om 10u30 100gr havermout met 500ml melk, nu daarnet 120gr brood + 65gr kipfilet.

kan niet wachten op de rijst over 3uur, dat moet normaal gezien toch wel een beetje vullen:D

Nu kijk je tenminste naar je volgende maaltijd uit angus, dat proppen komt me ook wel een keer de keel uit

Nu kijk je tenminste naar je volgende maaltijd uit angus, dat proppen komt me ook wel een keer de keel uit

maar dat was ik ondertussen gewoon geworden:D

heb wel 1 voordeel ondervonden, ben vandaag nog maar 1x moeten gaan schijten, op een bulkdag zou dat ondertussen al minstens 3x geweest zijn:roflol:

idd cutten was qua eetpatroon dagelijks ideaal. alleen trainingen en fysiek zijn wat minder

Gezakt voor een school tentamen met 2 foutjes te veel.
moest 70 van de 100 goed hebben, maar had er 68 :(
Volgend week herkansen en misschien moet ik proberen om de docent over te halen dmv een pijpbeurt :D

Ik zit normaal ook wel 4 x per dag op de wc.

m'n mentor belde net op, die zei dat ik nederlands bloemlezing en CKV moet afronden anders mag ik niet over.
ckv
ckv

ckv

stel je ook voor dat ik naar 5 havo moet zonder de kennis over hoe een boodschap overbrengt dmv een abstract toneelstuk

m'n mentor belde net op, die zei dat ik nederlands bloemlezing en CKV moet afronden anders mag ik niet over.
ckv
ckv

ckv

Hahaha dat heb ik ook eens moeten doen. Kreeg toe een extra opdracht voor CKV. K*tste boek ooit moete lezen, 5 extra bezoeken aan culturele toestanden en een trauma later had ik het wel afgerond :)

Hahaha dat heb ik ook eens moeten doen. Kreeg toe een extra opdracht voor CKV. K*tste boek ooit moete lezen, 5 extra bezoeken aan culturele toestanden en een trauma later had ik het wel afgerond :)

sjeezus ik moet een verslagje maken over een galeriebezoek, geen idee waar ik over moet beginnen :roflol:

Terug
Naar boven