XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wutt, ik zou gisteren ook eigenlijk naar Bruins gaan.. toch niet geweest. Mis ook altijd de gevechten he

Werd wakker van de sirenes.......:mad:

Ik ga binnenkort wel een keer weer, epic dbb meet?! :o

hmm ja ga er niet vaak naartoe hoor! maar zal t wel laten weten

edit: weet iemand of je bij elk postNL kantoor van die pakketdozen kan kopen? Moet iets opsturen maar heb geen dozen meer thuis.

verwacht pakketje van DHL, komt ie. is het pakketje voor iemand anders FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

xyz, waarom heb jij meer karma balkjes terwijl we op 't zelfde level zitten

"Baas" die vanmorgen bij de ingang stond te roken en aan me vroeg hoe het ermee ging toen ik aan kwam lopen waarop ik antwoorde 'tja, tis maandag he' en hij vroeg 'en dat wilt zeggen?' waarop ik zei 'beetje moe, weinig geslapen.' 'Hoe dat zo, hardcore gaming?' 'Neuh, gewoon, beetje lezen op de pc' 'Ah ja dat ken ik, dan begin je op wiki bij 2tak motoren en eindig je bij de etnische samenstelling van Dagestan'.
Ik heb gister lopen lezen over zowel tweetak motoren en de etnische samenstelling van Dagestan!! Een beetje te specifiek om toevallig te zijn :eek:

"Baas" die vanmorgen bij de ingang stond te roken en aan me vroeg hoe het ermee ging toen ik aan kwam lopen waarop ik antwoorde 'tja, tis maandag he' en hij vroeg 'en dat wilt zeggen?' waarop ik zei 'beetje moe, weinig geslapen.' 'Hoe dat zo, hardcore gaming?' 'Neuh, gewoon, beetje lezen op de pc' 'Ah ja dat ken ik, dan begin je op wiki bij 2tak motoren en eindig je bij de etnische samenstelling van Dagestan'.
Ik heb gister lopen lezen over zowel tweetak motoren en de etnische samenstelling van Dagestan!! Een beetje te specifiek om toevallig te zijn :eek:
NSA is watching you.

Terug
Naar boven