- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Geen reden. Er was een vechtpartij, zij wilde ervan weglopen maar toen heeft één van die lafbekken haar een klap op de slaap gegeven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen reden. Er was een vechtpartij, zij wilde ervan weglopen maar toen heeft één van die lafbekken haar een klap op de slaap gegeven

Wel de grootste whiteknight, gaat af en toe echt nergens over bij jou haha
Dan mag je mij komen verzorgen, is nog beter!
En je bent nu toch ziek, dus nu heb je geen excuus om niet te komen!![]()
Sla hem halfdood! En als je de kans hebt om hem te laten lijden, doe maar. (srs)Iemand heeft m'n beste vriendin gister een hersenschudding geslagen in Bruins, nu op speurtocht..
wutt, ik zou gisteren ook eigenlijk naar Bruins gaan.. toch niet geweest. Mis ook altijd de gevechten he

Toen was ik OOK wakker om te pissen...Mother****er its NOON! Ik zou je moeten aftuigen enkel en alleen al omdat ik al sinds voor 7en wakker ben.
Ik ga binnenkort wel een keer weer, epic dbb meet?!![]()
verwacht pakketje van DHL, komt ie. is het pakketje voor iemand anders FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
xyz, waarom heb jij meer karma balkjes terwijl we op 't zelfde level zitten

NSA is watching you."Baas" die vanmorgen bij de ingang stond te roken en aan me vroeg hoe het ermee ging toen ik aan kwam lopen waarop ik antwoorde 'tja, tis maandag he' en hij vroeg 'en dat wilt zeggen?' waarop ik zei 'beetje moe, weinig geslapen.' 'Hoe dat zo, hardcore gaming?' 'Neuh, gewoon, beetje lezen op de pc' 'Ah ja dat ken ik, dan begin je op wiki bij 2tak motoren en eindig je bij de etnische samenstelling van Dagestan'.
Ik heb gister lopen lezen over zowel tweetak motoren en de etnische samenstelling van Dagestan!! Een beetje te specifiek om toevallig te zijn![]()