- Waardering
- 8.812
Nee :') heb wel soms opvliegers, maar dat heeft een andere reden haha
Nee ook niet zwanger oid -_-
opvliegers op jouw leeftijd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee :') heb wel soms opvliegers, maar dat heeft een andere reden haha
Nee ook niet zwanger oid -_-
Ik heb op de een of andere manier ook iets met mn spijsvertering dat niet volledig spoort (heb ik nooit laten onderzoeken). Niet zelden vroeger hele dagen buikpijn en andere minder leuke dingen erbij. Sinds gezondere voeding een pak beter. Oa vet kan ik niet tegen, als ik bv spek eet dan kan ik letterlijk dagen er ziek van zijn.Niet door de overgang haha, ik heb prikkelbare darm (of crohn, ze weten het nog niet na 4 jaar..) waardoor ik die opvliegers krijg. Samen met misselijkheid, buikpijn, draaierig, hoofdpijn, spierpijn en extreme moeheid :')
No big deal verder, maar daar komt t hoogstwaarschijnlijk dus van.
Niet door de overgang haha, ik heb prikkelbare darm (of crohn, ze weten het nog niet na 4 jaar..) waardoor ik die opvliegers krijg. Samen met misselijkheid, buikpijn, draaierig, hoofdpijn, spierpijn en extreme moeheid :')
No big deal verder, maar daar komt t hoogstwaarschijnlijk dus van.

Ik heb op de een of andere manier ook iets met mn spijsvertering dat niet volledig spoort (heb ik nooit laten onderzoeken). Niet zelden vroeger hele dagen buikpijn en andere minder leuke dingen erbij. Sinds gezondere voeding een pak beter. Oa vet kan ik niet tegen, als ik bv spek eet dan kan ik letterlijk dagen er ziek van zijn.
scheelt echt een hoop. Bij mij verschilt t wel eens
Maar dat weet ik dan ook wel weer te vermijden of zo.ja het is echt ongelofelijk.
Hell93, wat doe jij eigenlijk naast hier rondhangen?
?
Zoveel :') Jaloers?
Ik heb veel posts omdat ik snel typ en overal teveel op reageer![]()

ja dat had ik al wel door..
maar ik bedoel: heb je geen werk/ studie?

Wat vind je vriend er eigenlijk van dat je de hele dag op een forum zit?
Hij heeft geen tijd voor mij
:')Dat zeg ik..als ik serieus wil zijn krijg ik stomme reacties (geloof me, er zijn een aantal belachelijke posts weg gehaald..)
Ik snap al die reacties niet manhttp://www.dumpert.nl/mediabase/6551152/677042c3/amerikaanse_cops_schieten_hond_dood.html
wejjooo die politie schiet zo die hond dood @ 3:10