MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

opvliegers op jouw leeftijd?

Niet door de overgang haha, ik heb prikkelbare darm (of crohn, ze weten het nog niet na 4 jaar..) waardoor ik die opvliegers krijg. Samen met misselijkheid, buikpijn, draaierig, hoofdpijn, spierpijn en extreme moeheid :')

No big deal verder, maar daar komt t hoogstwaarschijnlijk dus van.

Niet door de overgang haha, ik heb prikkelbare darm (of crohn, ze weten het nog niet na 4 jaar..) waardoor ik die opvliegers krijg. Samen met misselijkheid, buikpijn, draaierig, hoofdpijn, spierpijn en extreme moeheid :')

Ik heb op de een of andere manier ook iets met mn spijsvertering dat niet volledig spoort (heb ik nooit laten onderzoeken). Niet zelden vroeger hele dagen buikpijn en andere minder leuke dingen erbij. Sinds gezondere voeding een pak beter. Oa vet kan ik niet tegen, als ik bv spek eet dan kan ik letterlijk dagen er ziek van zijn.

800 posts :roflol:

804 jonge!!!!!

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 10:54 ----------

Ik heb op de een of andere manier ook iets met mn spijsvertering dat niet volledig spoort (heb ik nooit laten onderzoeken). Niet zelden vroeger hele dagen buikpijn en andere minder leuke dingen erbij. Sinds gezondere voeding een pak beter. Oa vet kan ik niet tegen, als ik bv spek eet dan kan ik letterlijk dagen er ziek van zijn.

Ja dat kan inderdaad super vervelend zijn, gelukkig weet je een beetje waar je wel en niet tegen kan ;) scheelt echt een hoop. Bij mij verschilt t wel eens :P Maar dat weet ik dan ook wel weer te vermijden of zo.

ja dat had ik al wel door..
maar ik bedoel: heb je geen werk/ studie?

Jawel :D

Om eerlijk te zijn (niet verder vertellen hoor) heb ik nu vakantie van mn studie (deeltijd opleiding) en zit ik met werk in de ziektewet, maar kan niet re-intergreren omdat dat werk 160 km verderop zit en ik dus terug naar mn ouders ben verhuisd vanwege het beeindigen van een relatie. Waardoor ik nu sowieso tot augustus (dan loopt contract af) thuis zit.
Buiten dat doe ik het huishouden, honden verzorgen, met vriendinnen afspreken en dus eten en trainen.

Oh, en jullie pesten :P

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 11:10 ----------

Wat vind je vriend er eigenlijk van dat je de hele dag op een forum zit?

Wat zou dat uitmaken dan? Hij werkt :P Hij heeft geen tijd voor mij :( :')

Wat een serieuze business ineens joh..

(Ja veelal in allerlei, want als ik iets in mn log zet of serieus, krijg ik domme reacties :\ )

je log is een week oud en je hebt al 9 pagina's xd

Wow dit kan ik niet kijken :(

Terug
Naar boven