MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik snap al die reacties niet man :o
Ja oké ,erg voor die hond, maar is wel de schuld van het baasje. Moest ie dat raam maar dichtdraaien.
Die flik heeft imo juist gehandeld, zo'n beest kan echt wel wat schade aanrichten!

Ik zou zelf wel helemaal flippen moest ik die n*ger zijn :o

Ergste vind ik nog, nadat dat beest 4 kogels in zijn donder heeft dat ze hem gewoon laten creperen op de grond. Lijkt alsof die ook in zijn kop geraakt is, omdat wanneer hij weg loopt gelijk ze kop op de grond legt. Maak hem dan gewoon gelijk af.

Kan zelf totaal niet tegen dit soort dingen, als ik die n*ger was geweest en ik HAD de kans, had ik die agent helemaal de t*ring in geslagen :o

Jawel :D

Om eerlijk te zijn (niet verder vertellen hoor) heb ik nu vakantie van mn studie (deeltijd opleiding) en zit ik met werk in de ziektewet, maar kan niet re-intergreren omdat dat werk 160 km verderop zit en ik dus terug naar mn ouders ben verhuisd vanwege het beeindigen van een relatie. Waardoor ik nu sowieso tot augustus (dan loopt contract af) thuis zit.
Buiten dat doe ik het huishouden, honden verzorgen, met vriendinnen afspreken en dus eten en trainen.

Oh, en jullie pesten :P

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 11:10 ----------

Wat zou dat uitmaken dan? Hij werkt :P Hij heeft geen tijd voor mij :( :')

Wat een serieuze business ineens joh..

(Ja veelal in allerlei, want als ik iets in mn log zet of serieus, krijg ik domme reacties :\ )

Haha ja gezien jouw situatie zoals je het hierboven schetst kan ik het nog wel begrijpen, je moet toch wat inderdaad. Maar in andere gevallen zou ik me als vriend zorgen maken als mijn vriendin meer online is dan offline :D

@ filmpje: Ik ben geen dierenvriend maar dat is echt ziek om te zien. Dat baasje probeerde de hond al te kalmeren. Die 3e agent had zich er gewoon niet meer moeten bemoeien door de riem van de hond te willen pakken. Wat daarna gebeurde zal wel weggewoven worden als zelfverdediging.. Ook niet echt slim om met luide muziek de situatie te verstoren, overigens hadden de andere agenten de woning al betreden voordat het incident rond die n*ger uit de hand liep, dus waarom de overige agenten zo moeilijk deden snap ik niet..

Laatst bewerkt:
Alweer allemaal bloeduitstortingen in mn oogbal, eind deze maand afspraak bij de oogarts.
Zal je zien dat ik AIDS aan mn oog heb ofzo :fuu:

Zondag niets gegeten, gisteren amper gegeten en heb nu zin in pizza, maar ik moet of minstens voor 15euro bestellen of ik moet met mijn fiets naar de winkel :(

Tentamen statistiek viel tegen, heb de verantwootdelijke een mailtje gestuurd: irl had je een paar stompen gehad

Dat de weg naar m'n werk weer eens opengebroken was.. En dan zo oncourant mogelijk natuurlijk! :')

sinds 10 uur op school zitten terwijl de rest al vakantie heeft. k*t ckv

Terug
Naar boven