Adil 23
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 453
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Waaaat.
Not sure if gay or just really wants to pass his test...
Hij is een heel sympathieke man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waaaat.
Not sure if gay or just really wants to pass his test...

Minder lichaamscontact?Serieus op m'n muil gegaan tijdens het voetballen met het werk. Elleboog ligt open en m'n heup doet echt pijn. Wordt leuk trainen morgen.

.Echt iedere keer als iemand de kans krijgt, heMinder lichaamscontact?
Ah, daar wordt je een man van hé.

Serieus op m'n muil gegaan tijdens het voetballen met het werk. Elleboog ligt open en m'n heup doet echt pijn. Wordt leuk trainen morgen.
Collegas die de verwarming op 24 graden of hoger zetten.. tis zomer GVD! (vrouwen natuurlijk, blank nog wel)
Daar heb je wel gelijk inCollegas die de verwarming op 24 graden of hoger zetten.. tis zomer GVD! (vrouwen natuurlijk, blank nog wel)

ipv brinta gemalen oats van bv B&F proberen.Succes.
Ben een beetje laat, maar wat mn dag gister best wel verpestte; pijn in mn knie..Toch maar nóg minder hardlopen (mn moeder moet haarzelf maar motiveren dan..) en rustig fietsen naar de gym.
Edit: en ik krijg het behoorlijk benauwd van brinta
En natuurlijk de oorontsteking(en)![]()
ipv brinta gemalen oats van bv B&F proberen.
Brinta neemt te veel vocht op, vind ik ook niet te vreten.
gemalen van bv B&F blijven stevig en makkelijk door iets mengen om ze binnen te krijgen.
Maar 'neemt teveel vocht op', welke nadelen heeft dat?Gewoon vocht uit waarmee je het mengt bedoel ikIk vind het wel lekker hoor, alleen krijg het er warm vanMaar 'neemt teveel vocht op', welke nadelen heeft dat?
vind ik zo moeilijk en vervelend binnen te krijgen.
Gewoon vocht uit waarmee je het mengt bedoel ikvind ik zo moeilijk en vervelend binnen te krijgen.
er warm van krijgen? Huh, raar![]()

Haha ja tuurlijk trekt brinta dat vocht weg (melk bij mij) anders kan het geen papje worden. haha ja ik eet het warm, maar het kan ook komen omdat ik in de ochtend sowieso al snel warm heb (zal wel met hormonen of zo te maken hebben, geen idee)![]()

SexyNee :') heb wel soms opvliegers, maar dat heeft een andere reden haha
Nee ook niet zwanger oid -_-

ik roep even Skyblazer