XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Serieus op m'n muil gegaan tijdens het voetballen met het werk. Elleboog ligt open en m'n heup doet echt pijn. Wordt leuk trainen morgen.

Collegas die de verwarming op 24 graden of hoger zetten.. tis zomer GVD! (vrouwen natuurlijk, blank nog wel)

Collegas die de verwarming op 24 graden of hoger zetten.. tis zomer GVD! (vrouwen natuurlijk, blank nog wel)

i know that feeling. we hebben hier zon portakabin staan waar de vrouwen van de administratie inzitten. kachels staan heel de dag door roodgloeiend

We hebben ook een ex-Oostblokster in de kamer, je zou denken die zijn wel wat gewend.. niet dus

Daar heb je wel gelijk in :roflol:

En kan me niet concentreren op gelijk wat als het warm is. Als het fris is, is het veel leuker en productiever werken.

Dinsdag.

Succes.

Ben een beetje laat, maar wat mn dag gister best wel verpestte; pijn in mn knie..Toch maar nóg minder hardlopen (mn moeder moet haarzelf maar motiveren dan..) en rustig fietsen naar de gym.
:spaz:

Edit: en ik krijg het behoorlijk benauwd van brinta :o
En natuurlijk de oorontsteking(en) :rolleyes:

Succes.

Ben een beetje laat, maar wat mn dag gister best wel verpestte; pijn in mn knie..Toch maar nóg minder hardlopen (mn moeder moet haarzelf maar motiveren dan..) en rustig fietsen naar de gym.
:spaz:

Edit: en ik krijg het behoorlijk benauwd van brinta :o
En natuurlijk de oorontsteking(en) :rolleyes:
ipv brinta gemalen oats van bv B&F proberen.
Brinta neemt te veel vocht op, vind ik ook niet te vreten.
gemalen van bv B&F blijven stevig en makkelijk door iets mengen om ze binnen te krijgen.

ipv brinta gemalen oats van bv B&F proberen.
Brinta neemt te veel vocht op, vind ik ook niet te vreten.
gemalen van bv B&F blijven stevig en makkelijk door iets mengen om ze binnen te krijgen.

Ik vind het wel lekker hoor, alleen krijg het er warm van :P Maar 'neemt teveel vocht op', welke nadelen heeft dat?

Ik vind het wel lekker hoor, alleen krijg het er warm van :P Maar 'neemt teveel vocht op', welke nadelen heeft dat?
Gewoon vocht uit waarmee je het mengt bedoel ik :p vind ik zo moeilijk en vervelend binnen te krijgen.
er warm van krijgen? Huh, raar :p

Gewoon vocht uit waarmee je het mengt bedoel ik :p vind ik zo moeilijk en vervelend binnen te krijgen.
er warm van krijgen? Huh, raar :p

Haha ja tuurlijk trekt brinta dat vocht weg (melk bij mij) anders kan het geen papje worden. haha ja ik eet het warm, maar het kan ook komen omdat ik in de ochtend sowieso al snel warm heb (zal wel met hormonen of zo te maken hebben, geen idee) :P

Haha ja tuurlijk trekt brinta dat vocht weg (melk bij mij) anders kan het geen papje worden. haha ja ik eet het warm, maar het kan ook komen omdat ik in de ochtend sowieso al snel warm heb (zal wel met hormonen of zo te maken hebben, geen idee) :P

zit je in de overgang :trollface:

Terug
Naar boven