- Waardering
- 2.135
Ik ben een trotse West-Vlaming en zal mij niet verlagen tot dergelijke praktijken.
Groeten,
Carl
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben een trotse West-Vlaming en zal mij niet verlagen tot dergelijke praktijken.
ich denke dass Sie auch von der DBB träumst
Oh, van dat soort mensjes die nog net boven wallonezen staan. Als België splitst onze nieuwe slachtofferIk ben een trotse West-Vlaming en zal mij niet verlagen tot dergelijke praktijken.
Groeten,
Carl

ik ben een trotse west-vlaming en zal mij niet verlagen tot dergelijke praktijken.
Groeten,
carl
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Daniel20 en jij?
Aangenaam.

Ok, Trium.

Om 20:00 een hele dexaprine met dmaa genomen. Dacht dat het honger gevoel onderdrukte maar net epic vreetbui gehad, 2 loempie's en 3 stroopwafels. Nu is het wachten op de energy rush door de verhoogde verbranding xD
Dat wordt niet slapen vannacht![]()

in 4 pottenpr0n
Nu nog iets vinden voor z'n gezicht en het coïtusleven van onze dbb-stalker zal er eindelijk beter uit zien.
Nu nog iets vinden voor z'n gezicht en het coïtusleven van onze dbb-stalker zal er eindelijk beter uit zien.
Ik probeer je gewoon te helpen hoor.

ga niet haten op luchtbrazzers. hijs me bff ,zit je aan hem emoties zit je an mij ouwe ik stomp je gekNu nog iets vinden voor z'n gezicht en het coïtusleven van onze dbb-stalker zal er eindelijk beter uit zien.