- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk wat de linkse rakkers voor elkaar hebben gekregen. Alles wat ook maar iets te maken heeft met verschillende rassen, bestempelen als racisme, waardoor je als normaal persoon niet meer normaal kunt omgaan met mensen van een ander ras zonder dat je wordt beschuldigd van racisme.Nja durf ik niet, dalijk word ik voor racist uitgemaakt.
Mja ze is al stiller; ze heeft der telefoongesprek beëindigd![]()

Leuk wat de linkse rakkers voor elkaar hebben gekregen. Alles wat ook maar iets te maken heeft met verschillende rassen, bestempelen als racisme, waardoor je als normaal persoon niet meer normaal kunt omgaan met mensen van een ander ras zonder dat je wordt beschuldigd van racisme.![]()
thx...
Net ontvangen.Ik ga je foto's straks voorleggen aan mijn rechterhand en kom later terug met een oordeel. Op het eerste zicht ben je wel een 7,75/10 waard.
Die ja, artikel 77.90 vers b.nja GetXXL is beter met cijfertjes.
denk dat hij de spoorwegwet bedoelde..
Die ja, artikel 77.90 vers b.
Wat ik zei is jargon.

Net ontvangen.Ik ga je foto's straks voorleggen aan mijn rechterhand en kom later terug met een oordeel. Op het eerste zicht ben je wel een 7,75/10 waard.
Wie is die Sonja?Valt wel mee toch?Ik heb ze al binnen.
Have fun!
*censuur*
e-detective Tatt, tot uw dienst.
Sja, moeilijk om zo te oordelen he. Voor hetzelfde geld heb je een butter face. Stuur die foto's maar in pm.![]()

Onuitstaanbare kl***zak! Je hebt nog gelijk ook.

Zucht, is de sportschool blijkbaar in de zomer in het weekend dicht.. Fiets ik daarna maar door naar de roeiclub om het krachthonk in te gaan - is die ook nog niet open fffuuuu

idd wtf :Sonze sportschool heeft ook een zomerrooster.. in het weekend eerder dicht etc.
krijg ik dan ook een zomer abbonement?![]()