Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

kan je haar niet uitzetten als ze klaar is

kan je haar niet uitzetten als ze klaar is

:') kzal jou es uitzetten

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 19:41 ----------

Hahahaha geweldigggggg

Een man loopt naar die wijven en naar de baby met de melding (op zn engels lol) dat dit een stilte coupe is. Lollll

Nja durf ik niet, dalijk word ik voor racist uitgemaakt.
Mja ze is al stiller; ze heeft der telefoongesprek beëindigd :p
Leuk wat de linkse rakkers voor elkaar hebben gekregen. Alles wat ook maar iets te maken heeft met verschillende rassen, bestempelen als racisme, waardoor je als normaal persoon niet meer normaal kunt omgaan met mensen van een ander ras zonder dat je wordt beschuldigd van racisme. :(

Leuk wat de linkse rakkers voor elkaar hebben gekregen. Alles wat ook maar iets te maken heeft met verschillende rassen, bestempelen als racisme, waardoor je als normaal persoon niet meer normaal kunt omgaan met mensen van een ander ras zonder dat je wordt beschuldigd van racisme. :(

Is me wel vaker gebeurd, dat ik iemand (van een ander ras) aanspreek op iets heel normaals, en zij dan boos werden omdat het door hun huidskleur/ras zou komen..
Heh?!

Nja..ik heb geen hekel aan andere rassen, maar ik kan wel een hekel krijgen aan een persoon (nederlander/buitenlander, maar niet uit)

buikpijn. :(

Net ontvangen. :) Ik ga je foto's straks voorleggen aan mijn rechterhand en kom later terug met een oordeel. Op het eerste zicht ben je wel een 7,75/10 waard.

Na overleg met mijn rechterhand zijn we tot de volgende conclusie gekomen: 7,45/10. Proficiat met deze hoge score. MAAR aangezien je hoofd en benen er niet op staan voelen wij ons genoodzaakt om punten af te trekken (-2 voor het hoofd en -1 voor de benen).

Uw score: 4,75/10. Dit MOET beter! Ik raad je aan om dringend de gevraagde foto's door te sturen zodat we jou een herkansing kunnen geven.

Groetjes,

Sjors

Laatst bewerkt:
Zucht, is de sportschool blijkbaar in de zomer in het weekend dicht.. Fiets ik daarna maar door naar de roeiclub om het krachthonk in te gaan - is die ook nog niet open fffuuuu

onze sportschool heeft ook een zomerrooster.. in het weekend eerder dicht etc.

krijg ik dan ook een zomer abbonement? :mad:

Terug
Naar boven