- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet het zo zien, in de relatie tussen indep en dep variable heeft de moderating variable een directe invloed (X1->B->Y). In de relatie indep en dep varbiable heeft de mediating variable invloed op de relatie, maar geen directe
(X1--->Y)
----^
----C
Moderating gaat "de pijl" dus van X via B naar Y
Mediating variable gaat "de pijl" van X naar Y, en heeft C een indirecte invloed op de relatie
In jip-en-janneke-taal:
MOD: A geeft 5 euro aan B en die geeft 40% extra, dus 7 euro aan Y
MED: A geeft 5 euro aan Y, onderweg doet C er nog 1 euro bij.
ik neem altijd een calcium/magnesium tablet en het is dan binnen 10 minuten weg. (of hooikoortspillen)

Lichaam is moe. Het soort moe wat niet oplost met een paar dagen goed eten en een paar betere nachtrusten, en toch ben ik alweer vanaf 5:14 wakker terwijl ik altijd goed slaap (als in: blij als ik het haal om de dekens over me heen te trekken vóór ik in slaap val). Gedoe, ik wil gewoon weer knallen
En voor 6:00 alweer de eerste appjes ontvangen van een of andere frusto. Mijn god, hebben mensen geen fatsoen?

Hahaha ja moet ik ook maar eens doen, zeker op zondagMensen die je om 6 uur appen? Damn. Daar zet ik mijn foon altijd op airplane mode als ik slaap; geen apps, foon of sms. Noodgeval? Mijn nachtrust is belangrijker!![]()
Mensen die je om 6 uur appen? Damn. Daar zet ik mijn foon altijd op airplane mode als ik slaap; geen apps, foon of sms. Noodgeval? Mijn nachtrust is belangrijker!![]()
Nou ik ga er altijd vanuit dat mensen een beetje het fatsoen hebben om met elkaar rekening te houden... Maar ik vind het niet antisociaal hoorben ik de enige die gewoon zijn gsm afzet als hij slaapt? Of is dit tegenwoordig ook al antisociaal?
Nou ik ga er altijd vanuit dat mensen een beetje het fatsoen hebben om met elkaar rekening te houden... Maar ik vind het niet antisociaal hoor

Uitzetten doe ik niet.. laat m gewoon beneden liggen. Hoor ik hem niet.ben ik de enige die gewoon zijn gsm afzet als hij slaapt? Of is dit tegenwoordig ook al antisociaal?

ben ik de enige die gewoon zijn gsm afzet als hij slaapt? Of is dit tegenwoordig ook al antisociaal?

ben ik de enige die gewoon zijn gsm afzet als hij slaapt? Of is dit tegenwoordig ook al antisociaal?
De mijne staat al bijna non-stop aan sinds 2009, hoezo is uitzetten beter voor de batterij? De functie van een batterij is toch om gebruikt te worden :s