Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Altijd op vliegtuigstand als ik ga slapen. Moet er niet aan denken om er wakker van te worden :p

Jullie kunnen ook de no disturb functie gebruiken zodat alleen je favorieten er door komen of als iemand bijvoorbeeld 2 keer achter elkaar belt, er kan natuurlijk altijd een noodgeval zijn.

Met dit warme meer heb ik meer moeite om warme meals binnen te krijgen. Iemand een goed recept voor een koude pasta salade?

Hoorde laatst ook dat pinda's ongezond zijn. Is dit broscience?

Gisteren een t-shirt gekocht van g-star zonder het te passen (maatje S, op aanraden van een vriendin omdat het me wel zou passen en M leek te groot). Blijkt nu dat het te klein is. :( M'n biceps kon ik net nog door de mouwen proppen maar m'n schouders zijn te groot. Omwisselen doen ze niet. :mad:

Positieve is dat ik eindelijk geen S meer kan dragen. :o

Gisteren een t-shirt gekocht van g-star zonder het te passen (maatje S, op aanraden van een vriendin omdat het me wel zou passen en M leek te groot). Blijkt nu dat het te klein is. :( M'n biceps kon ik net nog door de mouwen proppen maar m'n schouders zijn te groot. Omwisselen doen ze niet. :mad:

Knip mouwen er af > tanktop

G-star? Vind je dat srs mooie kleding?

Hoorde laatst ook dat pinda's ongezond zijn. Is dit broscience?
ze zeggen dat er de stof aflatoxine in zit wat nog met leverkanker kan worden gelinkt. Ook zit er redelijk wat zout in. Maar zou er geen zorgen over maken. Dan moet je wel enorme hoeveelheden nemen. Ofwel tis niet eens broscience maar broshit

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 14:41 ----------

maatje S...:o

ze zeggen dat er de stof aflatoxine in zit wat nog met leverkanker kan worden gelinkt. Ook zit er redelijk wat zout in. Maar zou er geen zorgen over maken. Dan moet je wel enorme hoeveelheden nemen. Ofwel tis niet eens broscience maar broshit

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 14:41 ----------

maatje S...:o
Nu niet meer phaggot! :)

Maat S met jou lengte ?.
Is die dan niet veel te kort ?.

ben ik de enige die gewoon zijn gsm afzet als hij slaapt? Of is dit tegenwoordig ook al antisociaal?

Ik zet mn internet altijd uit. Als iemand belt of smst word ik nog wel wakker maar smsen doet toch bijna niemand meer.

De mijne staat al bijna non-stop aan sinds 2009, hoezo is uitzetten beter voor de batterij? De functie van een batterij is toch om gebruikt te worden :s
Als je hem oplaadt en tegelijkertijd 'gebruikt' (oftewel hij gebruikt energie) raakt de batterij er lui van dus minder lange levensduur

Alhoewel het met opladen wel meevalt, als je hem maar niet tegelijkertijd gebruikt. een enkele keer kan geen kwaad, maar als je dat altijd doet is het wel wat minder

Als je telefoon altijd aanstaat zal je accu idd steeds minder lang meegaan. Als je je telefoon ongeveer 2x per week helemaal leeg laat gaan (0% dus :)) dan blijft je accu goed.

Terug
Naar boven