- Waardering
- 3.529
Ik heb best zin om van een aantal leden de dag te verpesten, al dat gebitch over en weer is de thread niet voor bedoeld.
ok we houden op
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb best zin om van een aantal leden de dag te verpesten, al dat gebitch over en weer is de thread niet voor bedoeld.
Ga dan naar dat andere fag topic, dit is alleen voor emo kinds zoals wij..Ik weet niet Eric, jij kan altijd van een somber moment een grappig moment maken in maar een paar woorden.
Ik snap wel waarom jij moderator bent, ik voel me weer helemaal happy
Geluksvogel ben je toch ook.
Waarom vraag je dan niet of jij dat apparaat mag gebruiken als hij het toch niet gebruikt?

Wou snel been afwerken en zo'n idioot stond half uur te praten al zittend op die legg press...

thanks broertje jweetHahahhahahaha kijk hoe grappig deze post is hahahahahhaahahhaha
![]()
Ga dan naar dat andere fag topic, dit is alleen voor emo kinds zoals wij..
Ik stond vandaag op en viel om, kwam erachter dat ik 1 been had.
K*tleven.
Nee, dat ding word om het jaar vervangen door een nieuwe als dat qua lengte nodig is.
Nee, dat ding word om het jaar vervangen door een nieuwe als dat qua lengte nodig is.
`verdamme van 0700 tot 1900 werken vandaag..... that sucks