MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

die heb ik wel al op, en de vis ook :D

Haha oke en hoeveel is je totale eiwitinname dan voor vandaag, als je alles op hebt? Lijkt me dat je tegen de 3gr de kg zit? Ik moet straks nog mijn stukkie kip en bak kwark naar binnen werken, maar vrees dat het te weinig is om mijn maag te vullen :)

tuut chips

nog een keer

tuut chips

FLESJU BIER!!!

Deadlift blijft k*t, maakte hier als beginner de grootste sprongen mee.. Maar nu ben ik al langer dan een halfjaar aan het k*tten om die 120 te passeren.. Lift off zit het probleem, hams zijn daarentegen wel vrij goed ontwikkeld omdat ik hier nu ook extra aandacht aan besteed.

Pff, kan echt demotiverend werken.. :o

Laatste drie trainingen gaan voor geen meter meer door dat warme weer. Ik puf me dood. In mijn homegym is het ongeveer 40 graden. En in de club is het al niet veel beter.

Blijf gek worden van me knie :mad:
Voelt gewoon krakerig aan als je knie schijf beweegt.

Deadlift blijft k*t, maakte hier als beginner de grootste sprongen mee.. Maar nu ben ik al langer dan een halfjaar aan het k*tten om die 120 te passeren.. Lift off zit het probleem, hams zijn daarentegen wel vrij goed ontwikkeld omdat ik hier nu ook extra aandacht aan besteed.

Hoe gaan de squats dan?
Anders moet je een dikkere buik krijgen voor meer contra gewicht, heb nog wel een domino's bulk schema hier liggen mocht je geinteresseerd zijn

Hoe gaan de squats dan?
Anders moet je een dikkere buik krijgen voor meer contra gewicht, heb nog wel een domino's bulk schema hier liggen mocht je geinteresseerd zijn

Squats niet erg denderend vanwege klachten in de knie. Toch wel PR gezet van 2x90, is nog steeds zwak maar voor mijn doen al heel wat :o Nee doe jou domino's bulk schema maar na de cut :roflol: mijn buik is nog dik genoeg :D

Wat heeft het voor zin als je alles er bijna direct erna weer uit schijt :roflol:

Mss heb je hier wat aan: http://www.schwarzenegger.com/fitness/post/deadlift-101
'It's all in the hips', oftewel: probeer de kracht met deadlift vooral uit de beweging van je heupen te halen

Laatste drie trainingen gaan voor geen meter meer door dat warme weer. Ik puf me dood. In mijn homegym is het ongeveer 40 graden. En in de club is het al niet veel beter.

Bij mijn gym is het ook behoorlijk warm maar het doet niks negatiefs met mijn prestaties gelukkig. Sta alleen wel voor en na ieder setje met een handdoek mn gezicht droog te deppen

Mss heb je hier wat aan: http://www.schwarzenegger.com/fitness/post/deadlift-101
'It's all in the hips', oftewel: probeer de kracht met deadlift vooral uit de beweging van je heupen te halen

Bij mijn gym is het ook behoorlijk warm maar het doet niks negatiefs met mijn prestaties gelukkig. Sta alleen wel voor en na ieder setje met een handdoek mn gezicht droog te deppen

Ja, ik heb ook een handdoek anders zou heel de boel kletsnat zijn. Mijn probleem is dat ik gewoon na drie reps bijna flauwval, letterlijk.

Wat heeft mn dag niet verpest zeg, k*t dag, maandag. Hopelijk morgen betere dag.

Gaat opeens om 1 uur de huistelefoon, dan is het nooit goed... Opa overleden...
Gelukkig vorige week nog langs geweest. Nu aan het twijfelen of ik nou verdrietig moet zijn of dat het beter is zo.

Wat heeft mn dag niet verpest zeg, k*t dag, maandag. Hopelijk morgen betere dag.

Wil je erover praten?

Gaat opeens om 1 uur de huistelefoon, dan is het nooit goed... Opa overleden...
Gelukkig vorige week nog langs geweest. Nu aan het twijfelen of ik nou verdrietig moet zijn of dat het beter is zo.

Gecondoleerd.
Waarom kan het niet allebei? Verdrietig zijn en de realisatie dat het beter is zo lijkt me prima samen kunnen.

Terug
Naar boven