Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

godver, heb echt een hekel aan winkelen :roflol:

ben al te lui om de stad in te gaan en dan online shit bestellen kan soms zelfs langer duren dan daadwerkelijk de stad in te gaan.

nu maar even in de zon :thumbs:

Ze weten niet wat ik heb, ik hoest, kots ben misselijk en duizelig. Hoesten is nu minimaal geworden maar mijn eetlust is nu echt nihil en ik kots veel eruit. Huisarts verklaring kan ik idd regelen maar als ze me alsnog eruit kicken wat kan ik doen?

Als het goed is, kunnen ze je met huisartsen verklaring niet zomaar eruit kicken. Ze zijn dus blijkbaar nog bezig om te kijken wat je hebt, dus ik zou gewoon na je huisarts gaan, het probleem voorleggen. Als het goed is schrijft hij of zij dan een brief en zou school daar akkoord mee moeten gaan.

Nee gear was goed en ben nu off en heb het nog

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 15:04 ----------

Als het goed is, kunnen ze je met huisartsen verklaring niet zomaar eruit kicken. Ze zijn dus blijkbaar nog bezig om te kijken wat je hebt, dus ik zou gewoon na je huisarts gaan, het probleem voorleggen. Als het goed is schrijft hij of zij dan een brief en zou school daar akkoord mee moeten gaan.
Ze zijn echt niet bezig om te kijken wat ik heb, volgens mij zit dat coordinator zelfs mijn berichten te negeren want ze zei wat en toen reageerde ik erop met dat ik een afspraak wil en dat ik kan bewijzen dat ik een diploma kan behalen etc en sindsdien geen bericht dus nu even bellen.

Helemaal geen zin om te trainen.

:sad:

tumblr_mkkug0ySH91s29wmxo1_500.jpg

tumblr_mnjlxwaS1F1s4d0yao1_500.jpg

tumblr_mj8n3kNw2u1rajfifo1_500.jpg

En nu snel naar de gym phaggot!!

biefstuk met rijst bestrooid met nieuwe saus (zoet zuur) mmmmmm

oke dan is het goed hihihi lievv

Terug
Naar boven