XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gaat opeens om 1 uur de huistelefoon, dan is het nooit goed... Opa overleden...
Gelukkig vorige week nog langs geweest. Nu aan het twijfelen of ik nou verdrietig moet zijn of dat het beter is zo.
Sterkte
Ik denk dat de mooiste manier om hem te herdenken met respect is en niet met verdriet (al is dat er natuurlijk sowieso).

Ennnn wakker (al effe) goedemorgen -.-'

Gelukkig vorige week nog langs geweest. Nu aan het twijfelen of ik nou verdrietig moet zijn of dat het beter is zo.

Gecondoleerd en sterkte man, dit zijn de minder leuke dingen van het leven. :(

gecondoleerd.... fijn dat je het in ieder geval mooi af hebt kunnen sluiten. Heel veel sterkte! :aai:

• Like
Waarderingen: mat
Vond vandaag me ov chip nog in de droger van afgelopen zondag :roflol:

Ben benieuwd of nog werkt is nu denk na 1 wasbeurt iets van 3 keer in de droger mee geweest :roflol:

Heb voor de troll een fake cc gemaakt op een datesite en ik krijg allemaal gay mensen die met me willen daten :roflol: wtf man

Klote school die m'n onderzoeksartikel verkeerd heeft nagekeken. Nu waarschijnlijk niet op tijd m'n P.

Zit jij nog op school?
Oh wacht je bent pas 21 zie ik.
WTF moet je eigenlijk met zo'n ouwe opoe als Marcel? :roflol:
lol, hoe oud dacht je dat ik was dan?
Yes eigenlijk vorig jaar pas begonnen weer met school.
Marcel is een jonge god. :D

Weet ook wrm ik ben gekickt :roflol: omdat ik voor een dom vak geen toetsen heb gemaakt doordat ik ziek was geweest (wisten hun ook) en daarom kicken ze me van school, MBO scholen zijn echt bagger :(
Als ik om zo'n reden van school zou worden 'gekickt', ging ik ze net zo lang gek maken tot dat ze me naar het volgende jaar zouden laten aan.

lol, hoe oud dacht je dat ik was dan?
Yes eigenlijk vorig jaar pas begonnen weer met school.
Marcel is een jonge god. :D

Als ik om zo'n reden van school zou worden 'gekickt', ging ik ze net zo lang gek maken tot dat ze me naar het volgende jaar zouden laten aan.
Hoe wou je dat doen? Ik weet niet echt wat ik kan doen.. ga een afspraak maken om te praten maar ik hoor dat ze niet om andere gedachtes te brengen zijn. Wat een k*t onderwijs ook.. ze weten dat ik ziek ben en alsnog gooien ze me van school af ik was ook 90 procent gewoon aanwezig in de lessen maar heb gewoon paar toetsen gemist..

Haha eigenlijk gewoon een omhoog gedoet scootersletje dus :D

Terug
Naar boven