Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik hoor wel andere verhalen als vrouwen zich insmeren met pindakaas

iets met een hond.. weet je

;p

ik hoor wel andere verhalen als vrouwen zich insmeren met pindakaas

iets met een hond.. weet je

;p

Toen ik het verstuurde dacht ik al: i've made a huge mistake :headbang:

Die verhalen die je hoort, kunnen best waar zijn, maar van mij komen ze niet af (gatverdammeneezeg)

LOL
35nksf.jpg

je geheim is veilig

Vraagje (ik ga niet een heel topic starten voor 1 (of 2) vraag). Werkt creatine ook als je dit eenmalig gebruikt omdat je spierpijn hebt?
Zo ja, hoeveel moet je dan nemen?
Zo nee, sorry voor de domme vraag :')

Vraagje (ik ga niet een heel topic starten voor 1 (of 2) vraag). Werkt creatine ook als je dit eenmalig gebruikt omdat je spierpijn hebt?
Zo ja, hoeveel moet je dan nemen?
Zo nee, sorry voor de domme vraag :')

Ja, ken je dat verhaal van een tampon in de wodka en dan anaal inbrengen? Werkt ook met creatine, op laten lossen in lauw water, tamponnetje erin, inbrengen, morgen ben je weer kiplekker!

Nee dan zal je er weinig van merken.

spierpijn is toch juist fijn?

Als ik wakker word met spierpijn in mijn borst en ik kan me niet meer fatsoenlijk afdrogen na het douchen ga ik spontaan lachen

spierpijn is toch juist fijn?

Als ik wakker word met spierpijn in mijn borst en ik kan me niet meer fatsoenlijk afdrogen na het douchen ga ik spontaan lachen

Ja spierpijn is wel fijn, alleen uiteindelijk wordt je er best wel moe van en wil ik gewoon zonder spierpijn aan een training beginnen :P
Kan me er wel doorheen zetten hoor, tuurlijk, maar zonder (of met minder) spierpijn is wel wat makkelijker.

Terug
Naar boven