Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heh wat jammer nou, helpt het sws wel tegen spierpijn bij dagelijks/regelmatig gebruik?
Laatste vraag hoor![]()
alle WK's gelijk reageren. als ik dat vroeg kreeg ik de wind van voren![]()
ZieluhpietjuhIk heb er eerlijk gezegd nooit over gelezen, maar aan de andere kant heb ik er ook nooit naar gezocht. Je zou enigszins een biochemische basis ervoor kunnen suggereren i.v.m. effect op de eiwitsynthese, maar echt iets concreets zou ik er niet van kunnen maken vanuit die redenatie.Heh wat jammer nou, helpt het sws wel tegen spierpijn bij dagelijks/regelmatig gebruik?
Laatste vraag hoor![]()
Wahaha allemaal phaggots.alle WK's gelijk reageren. als ik dat vroeg kreeg ik de wind van voren![]()
Ik heb er eerlijk gezegd nooit over gelezen, maar aan de andere kant heb ik er ook nooit naar gezocht. Je zou enigszins een biochemische basis ervoor kunnen suggereren i.v.m. effect op de eiwitsynthese, maar echt iets concreets zou ik er niet van kunnen maken vanuit die redenatie.

Creatine supplementatie is voor iedereen zinvol, behalve voor de zogehete 'non-responders', wat feitelijk een paraplu term is voor mensen die: niet correct supplementeren, uit dieet al de myocyten verzadigd hebben met creatine, of op fysiologische grond creatine niveau in de myocyten niet kunnen laten stijgen.Hmmm okay, ik zal me eens verder inlezen op creatine; of het uberhaupt wel zinvol is voor mij nu (denk het niet)
Danku![]()
Als beginner zou ik bij SS toch echt gebruik maken van je rustdagen.
Dus rusten en niet trainen.
Lichaam is de belasting niet gewend dus spierpijn voelt erger, dit verminderd met de tijd terwijl
intensiteit omhoog gaat.

Creatine supplementatie is voor iedereen zinvol, behalve voor de zogehete 'non-responders', wat feitelijk een paraplu term is voor mensen die: niet correct supplementeren, uit dieet al de myocyten verzadigd hebben met creatine, of op fysiologische grond creatine niveau in de myocyten niet kunnen laten stijgen.
zo heel erg slim ben ik niet. Komt goed, genoeg topics over creatine hier 
Creatine is gwn mn wortel.alle WK's gelijk reageren. als ik dat vroeg kreeg ik de wind van voren![]()
Ik ook niet. Ik maak het makkelijk voor je: supplementeer creatine.zo heel erg slim ben ik niet. Komt goed, genoeg topics over creatine hier
![]()
Ah zolang je er naakt goed uit ziet komt dat allemaal wel goed.zo heel erg slim ben ik niet. Komt goed, genoeg topics over creatine hier
![]()
Lol, dat effect is zo beperkt dat je het alleen relevant kunt achten in iets als 'n wedstrijd voorbereiding.Ah zolang je er naakt goed uit ziet komt dat allemaal wel goed.
(important note: je wilt afvallen, niet? Creatine werkt vetafbraak tegen. Dus een no go als je wilt afvallen)
Al tijdje geleden dat ik daar info over opgezocht heb maar ik meen toch te herinneren dat het significant verschil maaktLol, dat effect is zo beperkt dat je het alleen relevant kunt achten in iets als 'n wedstrijd voorbereiding.
Lol, dat effect is zo beperkt dat je het alleen relevant kunt achten in iets als 'n wedstrijd voorbereiding.
?Zelfde principe als geen kwark eten tijdens de cut zeker?
Ik zal het eens lezen/kijken/luisteren etcetcetc
die filmpjes van TMW (twinmuscleworkout) betrouwbaar of niet?
Dat van de kwark is gewoon broscience op z'n best. Creatine valt nog wat voor te zeggen i.v.m. enige remming van AMPK gezien de antagonistische werking van mTOR. Maar effecten zullen echt bijna nihil zijn wat dat betreft, zeker gezien ik me niet kan herinneren dat zo'n nadelig effect in klinische studies werd vermeld (waarschijnlijk snap je helemaal niks van wat ik zeg, maar anderen hier misschien wel, vandaar dat ik het plaats).Zelfde principe als geen kwark eten tijdens de cut zeker?
Ik zal het eens lezen/kijken/luisteren etcetcetc
die filmpjes van TMW (twinmuscleworkout) betrouwbaar of niet?
zelfs in prep zou creatine nog kunnen hoor imo, lijk je veel voller van, weegt wel op tegen het klein beetje minder fat loss
---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 23:34 ----------
nee
als ik me ergens aan irriteer op youtube zijn het wel de hodgetwins