Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja straks weer de vellen eraan haha als dat sowieso niet gebeurd
![]()

Constante steek gevoel dichtbij mijn hart. Die druk zit er al sinds gister avond..

Een keer heel diep inademen. Dan voel je de steek eerst erger worden maar als je ff door die pijn heen bijt dan voel je het wegtrekken en ben je dr klaar mee![]()
17 jarige chick wilde ballen, dus ik denk leuk.
Komt ze hier, wilt ze bh niet uit.. Denk ok dan niet dan maar naar de vagina.
Mooi k*tje, geen rare schaamlippen of wat dan ook. Dus ik ga op dr liggen wil pik er in duwen maar na een beetje raar wroeten tot de conclusie gekomen dat ik enkel tussen de schaamlippen zat te roeren. Dus ik denk dafuq ben ik t verleerd dus ik druk vinger er in, gelijk au au au.
Dus ik trek uit frustratie bh weg, is die ene tiet een stuk groter dan de andere
![]()
Neukertje met ongelijke t**ten en een k*t strakker dan het hoofd van Marijke helwegen waardoor pik er niet in past...
Ik blijf wel lekker fappen.
17 jarige chick wilde ballen, dus ik denk leuk.
Komt ze hier, wilt ze bh niet uit.. Denk ok dan niet dan maar naar de vagina.
Mooi k*tje, geen rare schaamlippen of wat dan ook. Dus ik ga op dr liggen wil pik er in duwen maar na een beetje raar wroeten tot de conclusie gekomen dat ik enkel tussen de schaamlippen zat te roeren. Dus ik denk dafuq ben ik t verleerd dus ik druk vinger er in, gelijk au au au.
Dus ik trek uit frustratie bh weg, is die ene tiet een stuk groter dan de andere
![]()
Neukertje met ongelijke t**ten en een k*t strakker dan het hoofd van Marijke helwegen waardoor pik er niet in past...

Ze was best vol zelfvertrouwen alleen ik denk dat ze een Chinees had gedoet ofzo. Daarnaast heb ik ook een stuk dikkere lul dan gemiddeld![]()

je mag wel wat bij mij meeprikken.. heb echt teveel gemaakt... en het moet op..

je mag wel wat bij mij meeprikken.. heb echt teveel gemaakt... en het moet op..
heb nu buikpijn en moet nu aan mijn kwark...

Ze was best vol zelfvertrouwen alleen ik denk dat ze een Chinees had gedoet ofzo. Daarnaast heb ik ook een stuk dikkere lul dan gemiddeld![]()
zie http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/post-maaltijden-pics-323275/index147.html
zie http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/post-maaltijden-pics-323275/index147.html
... mais salade met kipshoarma en knoflookyoghurtsuas
helaas, smakelijk nog haha)