XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Airco FTW.....

Ik heb alleen niet z'n trek vandaag WTF!!!

Ja straks weer de vellen eraan haha als dat sowieso niet gebeurd

oh3cd1.jpg

Veel plezier met slapen en die t shirt morgen :p
I know That Feel!

Constante steek gevoel dichtbij mijn hart. Die druk zit er al sinds gister avond..

Een keer heel diep inademen. Dan voel je de steek eerst erger worden maar als je ff door die pijn heen bijt dan voel je het wegtrekken en ben je dr klaar mee :)

Hongerrrrr (en net gegeten)

Een keer heel diep inademen. Dan voel je de steek eerst erger worden maar als je ff door die pijn heen bijt dan voel je het wegtrekken en ben je dr klaar mee :)

Mocht het hetzelfde zijn als wat vinnie beschrijft, je kan ook de arm omhoog brengen aande kant waar het steekt en dan rustig doorademen en wat op die plek duwen. Kan het niet echt beter omschrijven maar ik heb het wekelijks en zo ben ik er met de minste pijn binnen een minuut vanaf.

17 jarige chick wilde ballen, dus ik denk leuk.

Komt ze hier, wilt ze bh niet uit.. Denk ok dan niet dan maar naar de vagina.

Mooi k*tje, geen rare schaamlippen of wat dan ook. Dus ik ga op dr liggen wil pik er in duwen maar na een beetje raar wroeten tot de conclusie gekomen dat ik enkel tussen de schaamlippen zat te roeren. Dus ik denk dafuq ben ik t verleerd dus ik druk vinger er in, gelijk au au au.

Dus ik trek uit frustratie bh weg, is die ene tiet een stuk groter dan de andere

2921997-dafuq.jpg

Neukertje met ongelijke t**ten en een k*t strakker dan het hoofd van Marijke helwegen waardoor pik er niet in past...

Ik blijf wel lekker fappen.

Mooi k*tje, geen rare schaamlippen of wat dan ook. Dus ik ga op dr liggen wil pik er in duwen maar na een beetje raar wroeten tot de conclusie gekomen dat ik enkel tussen de schaamlippen zat te roeren. Dus ik denk dafuq ben ik t verleerd dus ik druk vinger er in, gelijk au au au.

Dus ik trek uit frustratie bh weg, is die ene tiet een stuk groter dan de andere

2921997-dafuq.jpg

Neukertje met ongelijke t**ten en een k*t strakker dan het hoofd van Marijke helwegen waardoor pik er niet in past...

Zeker dat je geen omgebouwde kerel had liggen?

2921997-dafuq.jpg

Maaaaagd :p

Verkapt "kijk mij een dikke lul hebben"-post. :rolleyes:

lol wie krijgt er nou geeneens een vinger in een k*t, zat je wel in het goede gaatje..

Terug
Naar boven