AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Training ging beroerd door PWO Swollen, energie kreeg ik niet maar eerder gewoon ****ing brak. Pomp was weer te erg, mijn poten voelden gewoon zwaar aan. Squatten was dus ook geen succes. RDL was helemaal een hel, rug verzuurde bij elke rep. :mad:

Je bent toch niet zo een ouwe lul net als ik :D

Insomnia is nie leuk, 24/7 gym zou goed zijn op zo een moment, ff eruit, uurtje trainen en dan lekker pitten.

Wij trainen regelmatig in een 24/7 gym, meestal rond half elf dan is het rustig daar.
Helaas weer een pees geblesseerd atm dus weinig trainen.:(

Marcel is gewoon een oude versie van mij..

Een echte baas, grote pik en valt op jonge meisjes :trollface:

True.

Zijn auto's zijn wel wat groter

True.

En marcel ziet er uit als bas rutten ipv een 12 jarige phaggot.

True.

A4 is groter dan 1 serie cabrio? :shrug:

Ach na 40 heb ik ook wel de pubertijd gehad

Range Rover > A4 en cabrio is allang verkocht.:p

Training ging beroerd door PWO Swollen, energie kreeg ik niet maar eerder gewoon ****ing brak. Pomp was weer te erg, mijn poten voelden gewoon zwaar aan. Squatten was dus ook geen succes. RDL was helemaal een hel, rug verzuurde bij elke rep. :mad:

Is ook een ruk pwo, lees me review maar. Gebruik het alleen nog als ik een zin heb in een dikke pomp, voor de rest is het gewoon rommel.

Marcel is gewoon een oude versie van mij..

Een echte baas, grote pik en valt op jonge meisjes :trollface:

Op DBB wordt niet stoer gedaan over grote lullen zonder credentials. DO YOU HAVE 'M??

Verder zou jij zoveel leuker zijn als je niet zo ****ing raar zou doen.

Jij hebt van alles heel veel :roflol:
You've got it made, mah carrots

gezien je afgaande van je laatste "vrouwenbuikpijn" nu in de ovulatieperiode zit

she-wants-the-d.anvil-unicoïtus-heavyweight-tee.white.w760h760.gif

Ik ben weer met de pil begonnen mijn waarde, ik vrees dat er van ovuleren geen sprake meer is.
Daarbij ben ik niet bezig met XXL's D.

Ahh, wat is die aloude wijsbegerende spreuk weer over wat vrouwen zeggen en lichaamstaal?

Hier bloeit gewoon iets moois...

Calyptus wat is deze???

:rofl:

Terug
Naar boven