Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gewoon een vieze gast, kan je zo zien, dat oorbelletje, die blik in ze ogen.

Ik mag dit soort gasten nooit, kom ze elke dag tegen in de stad maar mijn vrienden zijn het niet.
Ook nooit zaken mee doen of geld lenen, ze hebben geen waarden en normen en je kan geen afspraken met hun maken.
Ja helaas lijkt dit weer zo'n typisch stereotype die het helaas voor anderen verpest.. Waarschijnlijk heeft hij gewoon geen geld.

Voor dit soort gevallen moet er dus een knokploeg zijn. Aangifte doen is geen optie?
Die bedrijfseigenaar probeert eerst zoveel mogelijk informatie in te winnen over deze gast, maar heeft nog geen aangifte gedaan. Dit is hij wel van plan lijkt mij. Aangezien hij niet meer ingeschreven staat in Lelystad, zal hij vast bij zijn vriendin wonen. Dus aangifte doen en hopelijk kan de politie zijn woonadres achterhalen en mocht het zin hebben een deurwaarder heen sturen. Maar goed, van een kale kip..

Ja helaas lijkt dit weer zo'n typisch stereotype die het helaas voor anderen verpest.. Waarschijnlijk heeft hij gewoon geen geld.

Die bedrijfseigenaar probeert eerst zoveel mogelijk informatie in te winnen over deze gast, maar heeft nog geen aangifte gedaan. Dit is hij wel van plan lijkt mij. Aangezien hij niet meer ingeschreven staat in Lelystad, zal hij vast bij zijn vriendin wonen. Dus aangifte doen en hopelijk kan de politie zijn woonadres achterhalen en mocht het zin hebben een deurwaarder heen sturen. Maar goed, van een kale kip..

Hij lijkt me een meester stereotype :D
Dat willen hij zelf zijn, anders ga je niet zo kleden en gedragen.
Mensen die beetje "gewoon" doen dat lult al ff anders, maakt niet uit waar ze vandaan komen, wat voor huidskleur ze hebben.

Je hebt trouwens ook blanke types van dit soort gasten, wel minder maar ze zijn er.

Ze geld gaat die kerel echt niet terugzien, deze boy heb ze keuze al gemaakt en die ga je echt niet veranderen.
Enige methode is elke keer ze geld of dingen afpakken of fysiek geweld(de enige taal die deze boys verstaan) meerdere malen.

Na een strijd van heel wat seconden toch gefailed op 60kg OH press :sad:

Nog steeds geen vakantiebaan.
School die mijn cijferlijst steeds verdoet met foutieve invoeringen.

Yes madd

Hij lijkt me een meester stereotype :D
Dat willen hij zelf zijn, anders ga je niet zo kleden en gedragen.
Mensen die beetje "gewoon" doen dat lult al ff anders, maakt niet uit waar ze vandaan komen, wat voor huidskleur ze hebben.

Je hebt trouwens ook blanke types van dit soort gasten, wel minder maar ze zijn er.

Ze geld gaat die kerel echt niet terugzien, deze boy heb ze keuze al gemaakt en die ga je echt niet veranderen.
Enige methode is elke keer ze geld of dingen afpakken of fysiek geweld(de enige taal die deze boys verstaan) meerdere malen.

Ja precies, typisch het type dat zo snel mogelijk van alles wilt, maar zo min mogelijk moeite wilt doen om dit te verkrijgen. Op een legale manier duurt te lang, dan maar illegaal en/of met geweld. Ik hoorde overigens net van mijn pa dat de ''BOLDEWIJN's'' in Suriname/Surinaamse kringen bekend staan als beruchte/foute types.. Dus gewoon tuig, daar zou ik niet zomaar zonder grote groep of politie verhaal bij gaan halen. Ik zou het zelf gewoon als bedrijfsverlies beschouwen, eventueel uit handen geven, en volgende keer alleen cash/vooraf betalen accepteren van types die je niet kent/vertrouwd. Al blijft onrecht toch wel erg moeilijk te verteren..:mad:

Zijn bedrijf is trouwens wel redelijk bekend in de Benelux, dus op deze manier kan hij in ieder geval toch een hoop andere particulieren en bedrijven waarschuwen voor deze gast..

Laatst bewerkt:
Dat verdomme het dippen maar niet beter wilt :mad:

Toen ik een dutje deed droomde ik dat ik een mooi koffiezetapparaat had gekregen van oom & tante.

Toen werd ik wakker geen koffiezetapparaat gekregen van oom & tante

i crey

Ik droomde dat ik over een veld rende dat naast een appartementencomplex stond. Terwijl ik rende werd er vanaf de hoogste verdieping van het appartmentencomplex er met een strontkanon op mij gespoten. Ik zat helemaal onder de stront en ging toen naar de mcdonalds. Srsly, vaagste droom ooit.

Toen ik een dutje deed droomde ik dat ik een mooi koffiezetapparaat had gekregen van oom & tante.

Toen werd ik wakker geen koffiezetapparaat gekregen van oom & tante

i crey

IMG_9559_LAHHUXBPUF.jpg

huuu pinda die ben jij over aantal jaartjus

kan je dat aan zijn oorbel zien?

Hahaha wtf die lijkt echt op mij

nee jij bent toch wel nog lelijker.

Ik ram net een van me drijfstangen eruit , knap alleen ik kan dat weer :o

lief

Achterlijke zusjes zonder enige vorm van sociaal leven die 24/7 thuis zitten in de vakantie waardoor elke keer dat ik thuis ben hun gezeik aan moet horen.

En 1 die op mijn trainingskamer is gaan slapen omdat het op haar kamer te warm is met als resultaat dat mijn power rack nu een powerwasrack geworden is.

:fuu:

Achterlijke zusjes zonder enige vorm van sociaal leven die 24/7 thuis zitten in de vakantie waardoor elke keer dat ik thuis ben hun gezeik aan moet horen.

En 1 die op mijn trainingskamer is gaan slapen omdat het op haar kamer te warm is met als resultaat dat mijn power rack nu een powerwasrack geworden is.

Ga eens het huis uit man :roflol:

Jij hebt meer dan 1 zus?

Pics

Terug
Naar boven