AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zusje dat mijn pak melk leeg gedronken heeft.

Stond notabene met zwarte stift op elke zijde: VAN JASPER

:fuu:

Kerel ik heb het al zo vaak vermeld... Ga dan op jezelf wonen.

Je hebt het geld, de leeftijd en blijkbaar ook de tijd om dat te doen.
En aangezien je hier bijna dagelijks klaagt over je familie (huidige huisgenoten) is het toch voor een ieder beter als je je eigen plekje krijgt?

Heb je iig niemand meer die powerrack als washok gebruikt of iemand die je pakken melk opdrinkt.

Kerel ik heb het al zo vaak vermeld... Ga dan op jezelf wonen.

Je hebt het geld, de leeftijd en blijkbaar ook de tijd om dat te doen.
En aangezien je hier bijna dagelijks klaagt over je familie (huidige huisgenoten) is het toch voor een ieder beter als je je eigen plekje krijgt?

Heb je iig niemand meer die powerrack als washok gebruikt of iemand die je pakken melk opdrinkt.

Klopt maar voor ik heb geen zin om voor een jaartje een appartement te huren, volledig in te richtten om vervolgens alles weer te moeten verhuizen. Zeker gezien het feit dat naar school gaan maar 20 min rijden is en mijn zusjes over het algemeen vrij weinig thuis zijn. Alleen wanneer ze thuis zijn dan hebben ze geen enkel sociaal leven hier in de omgeving waardoor ze continue thuis zitten om over vanalles en nogwat te zeuren.

Jij zeurt toch ook de hele dag door xyz

• Like
Waarderingen: mat
Klopt maar voor ik heb geen zin om voor een jaartje een appartement te huren, volledig in te richtten om vervolgens alles weer te moeten verhuizen. Zeker gezien het feit dat naar school gaan maar 20 min rijden is en mijn zusjes over het algemeen vrij weinig thuis zijn. Alleen wanneer ze thuis zijn dan hebben ze geen enkel sociaal leven hier in de omgeving waardoor ze continue thuis zitten om over vanalles en nogwat te zeuren.

Als het klopt wat je over je zussen schrijft, zie ik wel heel veel gelijkenissen tussen die 2 en jou.

keek net naar ooglaser operatie. Not impressed,
#feeling sick

• Like
Waarderingen: mat
Als het klopt wat je over je zussen schrijft, zie ik wel heel veel gelijkenissen tussen die 2 en jou.

Zij zijn alleen niet in staat zelfreflectie toe te passen. Zij voelen zich gewoon beter dan iedereen terwijl ik me enkel zo gedraag in bepaalde omstandigheden en volledig daarvan op de hoogte ben.

Iemand een nieuwe rug voor mij ?
zit weer is een spier te k*tten (knel of wat dan ook) :mad:

O ja I Xyzyx I kunt u me nog een keer die facebook link sturen? ik wordt graag vrienden..

ik zit al op 3 geloof ik :roflol:

Terug
Naar boven