AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik neem alles terug wat ik vandaag heb gezegd.
40.3 graden, rotslecht, misselijk als de pest, teringding drukt op mn luchtpijp en ben terug aan het dissosieren.

Today was a mistake, ben aan het twijfelen terug naar spoed te gaan, maar gezien ouders om 5 uur op reis vertrekken en ik de corticos toch thuisheb wil ik ze dat niet aandoen.

40.3 graden, rotslecht, misselijk als de pest, teringding drukt op mn luchtpijp en ben terug aan het dissosieren.

Today was a mistake, ben aan het twijfelen terug naar spoed te gaan, maar gezien ouders om 5 uur op reis vertrekken en ik de corticos toch thuisheb wil ik ze dat niet aandoen.

Hou het iig komende uren in de gaten, als het erger wordt moet je sowieso gaan.
Sterkte.

Zou maar het zekere voor het onzekere nemen.

Deal with it, heb het ook moeten ondergaan.. Niet fijn indd m aar eens ze eraf zijn staan je tanden tenminste goed en zal je er hoogstwaarschijnlijk geen last meer van hebben.
Doe ik ook. Zelf voor gekozen, zelf betaald (>20 jr). Kwestie van accepteren en eraan wennen.
En blijven ze goed staan, als je geluk hebt. Of zoals ik waarbij de voortanden precies op elkaar komen te staan en 1 tand naar achter wordt gedrukt en ze er niets meer aan kunnen doen en je voor jan lul 2 jaar met een beugel hebt gelopen :mad:
Ik word goed geholpen, hele schoonfamilie werkt daar dus ik sta onder verscherpt toezicht.

Vriendin is op vakantie en het zonnetje scheen vandaag niet, dus zit al de hele dag DBB te F5en. Moet nodig een nieuwe game vinden voor de komende week.

Oh ik dacht ik vertel eens een keer de waarheid :sad:

mensen die echt een grote peñoras hebben scheppen er niet over op op een bodybuilding website. het is een van de twee:
1. ik vind het geil dat er gespierde mannen zijn die weten dat ik een flinke plasser heb

of

2. ik ben onzeker, maar ik boost mijn ego door te zeggen dat ik een flinke plasser heb

Het vooruitzicht dat ik in de toekomst gespierd ga worden is genoeg voor haar :D

Haha brb openingszin: ik ben over een jaar buff

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 23:47 ----------

mensen die echt een grote peñoras hebben scheppen er niet over op op een bodybuilding website. het is een van de twee:
1. ik vind het geil dat er gespierde mannen zijn die weten dat ik een flinke plasser heb

of

2. ik ben onzeker, maar ik boost mijn ego door te zeggen dat ik een flinke plasser heb

Ach de een een buffe arm de ander een buffe penor

tbh ik zit nu terug bij mn ouders en heb er weinig problemen mee. Ik ben kapitaalkrachtig genoeg om ergens anders te wonen maar heb hier steeds mijn werk/inkomen.

Zolang je niet leeched valt het best mee.

Daarnaast is het ook free high-risk bodyguard level bewaking als ze niet thuis zijn, heeft er ms ook mee te maken, en anders maak ik het toch mezelf wijs.

In b4 sjors die mn bg pickup lines wil horen omdat ze krols staat.

Bring it, ragazzo :D

veeeel te vroeg wakker.. niet geslapen.. ga maar aan het werk. Zien of ik ook eerder kan stoppen.
Nu ontbijtje en weg.

Zou maar het zekere voor het onzekere nemen.

Had geen zin om terug in ziekenhuis te liggen voor paar dagen, en bleek juiste keuze.

Koorts is vrijwel helemaal weg. Hilarisch geschifte koortsdroom gehad wel, en heel mn bed is nat van het zweten(zelfs mn matras is doorweekt) en mn ruit aangedampt. Nasty.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven