MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wil je foto oploaden.
Is te groot.
Fuuuu
Bijsnijden dan maar.
Is te smal
Fuuuu

Dan niet

Ik kreeg me toch een "darmkrampen" tijden mijn hardlopen naar het werk vanochtend.

On the plus side..

nachher.jpg

Gvd 6kg aangekomen in m'n weekje vakantie. Na de eerste 2/3 dagen zag ik me letterlijk met de dag vetter en vochtiger worden :treuren:

Inb4 haters die zeggen dat ik me aan m'n dieet moest houden:rolleyes:

Strax maar weer is trainen, zal weinig soeps zijn :roflol:

Laatst bewerkt:
Gvd 6kg aangekomen in m'n weekje vakantie. Na de eerste 2/3 dagen zag ik me letterlijk met de dag vetter en vochtiger worden :treuren:

Inb4 haters die zeggen dat ik me aan m'n dieet moest houden:rolleyes:

Strax maar weer is trainen, zal weinig soeps zijn :roflol:

Toen ik net uit Albufeira vandaan kwam vorig jaar stond ik stukken droger en harder opeens xd

Toen ik net uit Albufeira vandaan kwam vorig jaar stond ik stukken droger en harder opeens xd

Dan denk ik dat jouw fysiek vetter en vochtiger was toen je naar Albu ging :D Ik heb nog nooit zo droog gestaan in mijn leven als toen ik naar Cherso vertrok namelijk :p

Dan denk ik dat jouw fysiek vetter en vochtiger was toen je naar Albu ging :D Ik heb nog nooit zo droog gestaan in mijn leven als toen ik naar Cherso vertrok namelijk :p

Ja daarom ook xd
Stond best vochtig en vet e toen ik terug kwam was het allemaal stukken droger :P

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 11:32 ----------

nog gefixt?

29 jaar..vorige week eerste astma-aanval gekregen, deze nacht tweede..
Niet kunnen ademen is k*t..

Zusje dat mijn pak melk leeg gedronken heeft.

Stond notabene met zwarte stift op elke zijde: VAN JASPER

:fuu:

Het weer buiten reflecteert mijn innerlijk gevoel.
#somber

Terug
Naar boven