MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Maar hoody, speel jij nog online poker?

oudere heer overleden.. 8:45....:( het is beter zo....

nu snel eten en aankleden en alles gaan regelen... uitvaart regelen.. zal vrijdag worden... zijn zoon over laten komen uit Duistland...
Het was ook zo bizar. Ik had zijn zoon een mail gestuurd dat het slecht ging en daarin ook gezegd dat hij eind van de week imo niet zou halen.
ze bellen met elkaar vanmorgen.. zijn zoon zegt ik hou van je.. en hij valt naar achteren en het was over...

Gecondoleerd.
Wees sterk meid, geniet van de tijd die jij nog hebt op deze wereld en denk terug aan de leuke en goede dingen van hem.

Fijn dat hij zijn zoon nog gesproken heeft op het laatste moment, voor een vader is dat erg belangrijk.
Was bij mijn pa ook zo, toen ik weer bij hem kwam die middag mompelde hij wat en toen ik hem vasthield ging hij.

Time2go, lights out, einde oefening, we gaan allemaal een keer.
Wij zijn er nog en gaan verder, het is moeilijk, het is soms hard maar het is hoe het is.

Veel sterkte toegewenst met de moeilijke dagen die nog komen gaan maar de zon gaat vanzelf weer schijnen, houdt dat in gedachten.

Gecondoleerd

Gecondoleerd en sterkte

nu snel eten en aankleden en alles gaan regelen... uitvaart regelen.. zal vrijdag worden... zijn zoon over laten komen uit Duistland...
Het was ook zo bizar. Ik had zijn zoon een mail gestuurd dat het slecht ging en daarin ook gezegd dat hij eind van de week imo niet zou halen.
ze bellen met elkaar vanmorgen.. zijn zoon zegt ik hou van je.. en hij valt naar achteren en het was over...
Sterkte Marina. Gelukkig dat hij zijn zoon nog heeft kunnen spreken net voordat hij het begaf, dat is toch wel mooi.

Moeder die weeral de huur niet kan betalen, ze is fysio en daar zit heel weinig werk in tegenwoordig(met name in de vakanties). Feitelijk vorige maand dus voor mijn moeder gewerkt, omdat al het geld naar haar gaat:rolleyes:
Werkt ze toevallig in een dunbevolkt gebied? Mijn fysio is namelijk altijd volgepland, net als zijn collega's.

Thanks allemaal.

Het was net even zwaar en mooi.
Hij werd opgehaald en vanaf huis met een busje weggereden...
degene van Yarden liep voorop en mijn man en ik er met zijn 2 en achteraan tot einde van de straat...
Verdrietig maar wel goed dat het zo gegaan is.

Nu thuis. zit echt te kloten met eten.. ik prop het weg maar smaken doet niets me.. heb geen trek ook...
Yarden komt zo om de crematie te bespreken.. lijkt gewoon wel of ik een marathon heb gelopen...
terwijl ik niets gedaan heb. :(
pfff... nog even een bammetje wegproppen.

Thanks allemaal.

Het was net even zwaar en mooi.
Hij werd opgehaald en vanaf huis met een busje weggereden...
degene van Yarden liep voorop en mijn man en ik er met zijn 2 en achteraan tot einde van de straat...
Verdrietig maar wel goed dat het zo gegaan is.

Nu thuis. zit echt te kloten met eten.. ik prop het weg maar smaken doet niets me.. heb geen trek ook...
Yarden komt zo om de crematie te bespreken.. lijkt gewoon wel of ik een marathon heb gelopen...
terwijl ik niets gedaan heb. :(
pfff... nog even een bammetje wegproppen.

Innige deelneming.

Gecondoleerd!

Kippenvel...

Gecondoleerd Marina

thanks allemaal.

Verkoelende homo's zijn voor chocomel.

Henkie is alweer weg :roflol:

Strong tren is strong :roflol:

Mijn pakketje is bij de buren afgeleverd vrijdag, en die lui zijn telkens niet thuis..

Ik dacht te genieten van mijn cheat day. Maar het lukt gewoon niet. Ik wil gewoon mijn eten wegen en macro's berekenen. En zorgen dat ik onder onderhoud eet.

Brb fappen, huilen en pizza eten.

Terug
Naar boven