XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

k**leven.. soms..

#$&%^#$* weer onderrug naar de klote door squatten! (15kg :mad:)

Heb squatten al opgegeven, ooit squatte ik 200kg zonder belt below paralel

Op een dag ging ik 210 toen en ik verloor mijn evenwicht waardoor mijn lichaam een rare beweging maakte en ik zowel springersknie kreeg en last van mijn onderrug.

Elke keer als ik denk dat die pijn helemaal weg is en ik weer ga squaten komt het weer terug en kan ik de dag erna nauwelijks iets van de grond afrapen zonder pijn

Ik kan bijna geen enkele oefening zonder dat er pijn optreedt... Heeft de rug er iets mee te maken gaat het niet goed, heeft de schouder er iets mee te maken gaat het ook niet goed. Ik heb nu links in m'n onderrug ontzettend last. Kan hem niet meer normaal buigen zonder dat het pijn doet enzo.

Lol me vriendin begon zelfs op 35kg
Umad c*nt
Hehe m'n benen kunnen het makkelijk aan, maar m'n rug kan niks.

Arghh kijk uit met je rug maat! je hebt er maar een...
ik weet er helaas alles van :(
Ja ik gooi de squat er maar weer uit... Enige wat ik nu dan doe is fysio-oefeningen + dumbbell press opbouwen (zit nu pas op 8kg aan beide kanten, elke training +1kg). Zal me niks verbazen als het over een paar kg fout gaat vanwege m'n schouders. Ben die pijn helemaal zat, zit nu al bijna 14 maanden te herstellen en niets helpt.

Heb squatten al opgegeven, ooit squatte ik 200kg zonder belt below paralel

Op een dag ging ik 210 toen en ik verloor mijn evenwicht waardoor mijn lichaam een rare beweging maakte en ik zowel springersknie kreeg en last van mijn onderrug.

Elke keer als ik denk dat die pijn helemaal weg is en ik weer ga squaten komt het weer terug en kan ik de dag erna nauwelijks iets van de grond afrapen zonder pijn
Wat is het toch een klotedeel van het lichaam

Koppijn, misselijkheid, steeds hongerig zijn (crashdieet), steeds moe zijn, neerslachtig, negatieve gedachtes..Bah

Ik kan bijna geen enkele oefening zonder dat er pijn optreedt... Heeft de rug er iets mee te maken gaat het niet goed, heeft de schouder er iets mee te maken gaat het ook niet goed. Ik heb nu links in m'n onderrug ontzettend last. Kan hem niet meer normaal buigen zonder dat het pijn doet enzo.

Hehe m'n benen kunnen het makkelijk aan, maar m'n rug kan niks.

Ja ik gooi de squat er maar weer uit... Enige wat ik nu dan doe is fysio-oefeningen + dumbbell press opbouwen (zit nu pas op 8kg aan beide kanten, elke training +1kg). Zal me niks verbazen als het over een paar kg fout gaat vanwege m'n schouders. Ben die pijn helemaal zat, zit nu al bijna 14 maanden te herstellen en niets helpt.

Wat is het toch een klotedeel van het lichaam

Zeg dat wel, kan ook geen leg press zwaar doen omdat ik er dan ook last van krijg.

Blijft er nog barweinig over. Mijn legday bestaat nu alleen maar nog uit leg curls

Marina zou jij A.U.B een mod wijs kunnen maken dat ik jou absoluut niet belachelijk probeer te maken !!!
ik krijg kaarten die echt nergens op slaan :rolleyes:

Maria zou jij A.U.B een mod wijs kunnen maken dat ik jou absoluut niet belachelijk probeer te maken !!!
Hoe komt het dat je avatar weg is?

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 21:41 ----------

Zeg dat wel, kan ook geen leg press zwaar doen omdat ik er dan ook last van krijg.

Blijft er nog barweinig over. Mijn legday bestaat nu alleen maar nog uit leg curls
De enige oefening die ik kan doen is bicep curls :o

Marina zou jij A.U.B een mod wijs kunnen maken dat ik jou absoluut niet belachelijk probeer te maken !!!

Wat heb je nu weer gedaan stoute jongen?

Groetjes,

Je weet wel wie

Elke keer dat hij een kaart krijgt begint hij te flippen en verwijdert hij z'n ava, foto's en dergelijke.
Volgens mij smijt hij thuis ook met het mooie servies. :o

Omdat ik hier NU wel klaar ben.
ik wil het alleen nog de wereld uit dat ik Marina helemaal niet belachelijk probeer te maken ..

JEZUS ik ben juist de gene die constant kijkt hoe het gaat :o

Wat heb je nu weer gedaan stoute jongen?

Groetjes,

Je weet wel wie

Elke keer dat hij een kaart krijgt begint hij te flippen en verwijdert hij z'n ava, foto's en dergelijke.
Volgens mij smijt hij thuis ook met het mooie servies. :o
Hou JE er A.U.B erbuiten !
ik vraag dit uit respect NU!!!

Terug
Naar boven