Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loop lekker naar de klote een voor een..

Omdat ik hier NU wel klaar ben.
ik wil het alleen nog de wereld uit dat ik Marina helemaal niet belachelijk probeer te maken ..
JEZUS ik ben juist de gene die constant kijkt hoe het gaat
Hou JE er A.U.B erbuiten !
ik vraag dit uit respect NU!!!
Loop lekker naar de klote een voor een..
bedankt mods, lekker hoor![]()

Het is van Lyle Mcdonalds; rapid fatt loss..Dan mag het.
Haha Ray rustig, wat boeien die kaarten nou. Ik heb ook weleens een onterechte kaart gekregen (op een ander forum), de kunst is dan om er nog 1 extra te pakken om de desbetreffende mod te irriteren.

Ik heb ook echt geen idee van hoe en wat.. Maar zeker weten dat jij me niet belachelijk gemaakt hebt.. integendeel zelfs.... Hoop dat dit gewoon een misverstand is bij de mods want dit klopt echt niet.Marina zou jij A.U.B een mod wijs kunnen maken dat ik jou absoluut niet belachelijk probeer te maken !!!
ik krijg kaarten die echt nergens op slaan![]()
Weer een goed weekend op dbb
ot:
Niet kunnen trainen of eten omdat ik de hele dag liep te kotsen en buikkrampen had.
beterschap, MatjuhInnige deelnemingWeer een goed weekend op dbb
ot:
Niet kunnen trainen of eten omdat ik de hele dag liep te kotsen en buikkrampen had.
Thx, word er een beetje warm van zo diep vanbinnen.
ot:

Altijd als ik wat uitsteek waarvoor ik bang ben kaart te krijgen, krijg ik er geen. En dan plots voor de domste redenen altijd wel een kaart
Dacht even dat die opmerking niet zou komen

Ik wou ook min of meer die opmerking maken maar vond het maar flauw dus niet gedaan