AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol:

Ray chilllout

Omdat ik hier NU wel klaar ben.
ik wil het alleen nog de wereld uit dat ik Marina helemaal niet belachelijk probeer te maken ..

JEZUS ik ben juist de gene die constant kijkt hoe het gaat :o

Hou JE er A.U.B erbuiten !
ik vraag dit uit respect NU!!!

Eerst een topic openen en dat hier weer verder gaan. Wil je perse een ban ofzo?

Haha Ray rustig, wat boeien die kaarten nou. Ik heb ook weleens een onterechte kaart gekregen (op een ander forum), de kunst is dan om er nog 1 extra te pakken om de desbetreffende mod te irriteren.

tumblr_m2e27wjk1T1qja3x0o1_500.gif

• Like
Waarderingen: mat
Haha Ray rustig, wat boeien die kaarten nou. Ik heb ook weleens een onterechte kaart gekregen (op een ander forum), de kunst is dan om er nog 1 extra te pakken om de desbetreffende mod te irriteren.

Sinds ik een kaart kreeg voor het beledigen van een mod beledig ik die janet alleen nog via Facebook :trollface:

Marina zou jij A.U.B een mod wijs kunnen maken dat ik jou absoluut niet belachelijk probeer te maken !!!
ik krijg kaarten die echt nergens op slaan :rolleyes:
Ik heb ook echt geen idee van hoe en wat.. Maar zeker weten dat jij me niet belachelijk gemaakt hebt.. integendeel zelfs.... Hoop dat dit gewoon een misverstand is bij de mods want dit klopt echt niet.

Weer een goed weekend op dbb :)

ot:
Niet kunnen trainen of eten omdat ik de hele dag liep te kotsen en buikkrampen had.

eis een schadevergoeding ray.

ik krijg kaarten die echt nergens op slaan :rolleyes:
:roflol:
Is normaal hoor.
Altijd als ik wat uitsteek waarvoor ik bang ben kaart te krijgen, krijg ik er geen. En dan plots voor de domste redenen altijd wel een kaart :roflol:
Anyway, dat is verleden tijd, sinds Sayer mod is krijg ik geen kaartjes meer :mad:

Terug
Naar boven