Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

de K** zooi houdt niet op...
mijn man is onderuit gegaan op zijn werk. Is naar huis afgevoerd.. vorige week ook al bijna een keer...
morgen huisarts... kan der ook nog wel bij. :(... ben kapot.. ben eerder weggegaan van werk (kreeg het belletje in een vergadering... kreeg zo goed al sopdracht dat ik naar huis moest gaan. :rolleyes: )... wel even wat eruit gegooid met trainen nog tot hij thuis gebracht was... dat was wel even fijn maar op dit moment heb ik echt zoiets..
*** leven... wanneer mag het een keer goed gaan... ben moe....

de K** zooi houdt niet op...
mijn man is onderuit gegaan op zijn werk. Is naar huis afgevoerd.. vorige week ook al bijna een keer...
morgen huisarts... kan der ook nog wel bij. :(... ben kapot.. ben eerder weggegaan van werk (kreeg het belletje in een vergadering... kreeg zo goed al sopdracht dat ik naar huis moest gaan. :rolleyes: )... wel even wat eruit gegooid met trainen nog tot hij thuis gebracht was... dat was wel even fijn maar op dit moment heb ik echt zoiets..
*** leven... wanneer mag het een keer goed gaan... ben moe....

knuf meis! kom binnenkort even bij je aan. kus!

Vanochtend achterover van de trap afgedonderd. Beneden op een stoel gaan zitten. Te snel er weer opgestaan, voorover flauw gevallen en zo met m'n tand een stukje uit het laminaat geknatst jonguh.
Ff 5 minuutjes blijven liggen zoals ik lag want ik vond dat ik wel lekker lag.
Sta op blijk ik onderdelen te zijn verloren. Maar de tandarts had tijd dus stuk tand en stukje laminaat in een zakje en die heeft het er weer aangeplakt.
Ik voel me nu wel een beetje een K1 fighter vandaag.

kom binnenkort even bij je aan. kus!

Komen jullie binnenkort ook even bij mij langs. :(

fout, ga me nog 2 maanden meer inlezen
bent vind je zelf oud en verstandig genoeg
juist
en vindt dat je het veilig genoeg doet?
juist
bent het daarna nooit meer van plan maar wel trainen
fout, wnn ik rond de 28 ben wil ik in een hogere gewichtsklasse komen en ga ik nog wat kuurtjes doen

en vertelt het alleen op een forum
maar niet in het echt aan mensen? zelfs niet mensen
waarvan je denkt dat je ze vertrouwt?
fout, zelfs mn ouders weten dat ik ga cyclen.

<50% juist, not impressed:eyes:

juice police? angelus is on the loose again I need backup.

Miss dat je toch nog in de buurt van mijn natty fysiek komt in je kuur, succes:thumbs:

Moe :( gelukkig al getraind, al ging dat toch best zwaar op het begin.

Vanavond naar mijn opa en oma toe..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven