- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

... ben kapot.. ben eerder weggegaan van werk (kreeg het belletje in een vergadering... kreeg zo goed al sopdracht dat ik naar huis moest gaan.
)... wel even wat eruit gegooid met trainen nog tot hij thuis gebracht was... dat was wel even fijn maar op dit moment heb ik echt zoiets.. de K** zooi houdt niet op...
mijn man is onderuit gegaan op zijn werk. Is naar huis afgevoerd.. vorige week ook al bijna een keer...
morgen huisarts... kan der ook nog wel bij.... ben kapot.. ben eerder weggegaan van werk (kreeg het belletje in een vergadering... kreeg zo goed al sopdracht dat ik naar huis moest gaan.
)... wel even wat eruit gegooid met trainen nog tot hij thuis gebracht was... dat was wel even fijn maar op dit moment heb ik echt zoiets..
*** leven... wanneer mag het een keer goed gaan... ben moe....
is goed!

fout, ga me nog 2 maanden meer inlezen
juist
juist
fout, wnn ik rond de 28 ben wil ik in een hogere gewichtsklasse komen en ga ik nog wat kuurtjes doenbent het daarna nooit meer van plan maar wel trainen
fout, zelfs mn ouders weten dat ik ga cyclen.en vertelt het alleen op een forum
maar niet in het echt aan mensen? zelfs niet mensen
waarvan je denkt dat je ze vertrouwt?

Miss dat je toch nog in de buurt van mijn natty fysiek komt in je kuur, succes![]()

iemand die nog niet eens eerlijk is over zijn kuurverleden op een forum moet echt zn bek houden![]()

Wie weet... de wereld binnen DBB is ook klein heb ik gemerkt.. opeens kwam ik erachter dat er toch wel een aantal dicht in de buurt wonen.

Wie weet... de wereld binnen DBB is ook klein heb ik gemerkt.. opeens kwam ik erachter dat er toch wel een aantal dicht in de buurt wonen.![]()
lol...hehehe idd..
tijdje terug vroeg een jongen man in het zwembad.. ben jij missnukelol...

Hahaha echt? Wie was dathehehe idd..
tijdje terug vroeg een jongen man in het zwembad.. ben jij missnukelol...

Was het maar
bij mij zijn er alleen oude mensen of kindjes van 5fzo