AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Geen ruk te doen op het werk. Verveel me de t*fus.

Iknowdatfeel.jpg

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 11:22 ----------

En dan krijg je plots te horen dat je buurvrouw gisteravond is overleden aan een hartaanval.
Kwam nogal als een klap aan, ze leefde kerngezond, rookte niet, sportte veel, at gezond.
Vreselijk.

Gecondoleerd..
Een gezond leven staat niet garant voor een lang leven natuurlijk ;)

Beetje kansloos om met zulke stats te gaan roiden, je weet zelf ook wel dat er nog genoeg te gainen valt als natty zijnde.

als ik op mn natty limiet zou zitten heb ik geen reden meer om te kuren, want dan zit ik al ver boven mn einddoel, gezien ik geen echte bb aspiraties heb.

non-argument dus;)

Thanks jongens.
En shit, ik ben net even langs geweest om de buurman en de kids te condoleren met hun verlies, en even gepraat.
Niet al te lang gebleven want het hele huis zit vol met begravenisondernemers e.d.

Blijkt dat ze niet aan een hartaanval gestorven is, maar dat ze dat zo naar buiten hebben gebracht zodat het nieuws zich niet als 'shock-verhaal' zou verspreiden, maar er was dus een ader geknapt waarna ze verdronken is in haar bloed..
Hoebedoel je meest afschuwlijke en verschrikkelijke manier om te sterven..

Thanks jongens.
En shit, ik ben net even langs geweest om de buurman en de kids te condoleren met hun verlies, en even gepraat.
Niet al te lang gebleven want het hele huis zit vol met begravenisondernemers e.d.

Blijkt dat ze niet aan een hartaanval gestorven is, maar dat ze dat zo naar buiten hebben gebracht zodat het nieuws zich niet als 'shock-verhaal' zou verspreiden, maar er was dus een ader geknapt waarna ze verdronken is in haar bloed..
Hoebedoel je meest afschuwlijke en verschrikkelijke manier om te sterven..
Wow...nog nooit ven gehoord en klinkt inderdaad verschrikkelijk :s

gecondoleerd.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 12:13 ----------

als ik op mn natty limiet zou zitten heb ik geen reden meer om te kuren, want dan zit ik al ver boven mn einddoel, gezien ik geen echte bb aspiraties heb.

non-argument dus;)
Maar jij wou kuren (enkel als je je doel niet had bereikt tegen datum x) om dat doel dan toch te bereiken.

Maar waarom juist moet je tegen dan dat doel hebben bereikt? Is een half jaar verder doen en het dan bereiken geen optie?

wel nette stats in welke volgorde dan ook
voor iemand met zoveel posts :P
u go man!
tumblr_m5x9c87V5T1rqfhi2o1_400.gif

gecondoleerd.

Maar jij wou kuren (enkel als je je doel niet had bereikt tegen datum x) om dat doel dan toch te bereiken.

Maar waarom juist moet je tegen dan dat doel hebben bereikt? Is een half jaar verder doen en het dan bereiken geen optie?

heeft zo zn redenen :)

gecondoleerd.

Je moet wel goede genen hebben om maar 6 maanden extra nodig te hebben om een kuurtje te evenaren...

gecondoleerd.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aortaruptuur

komt vaker voor hoor ;)
Dat was hetgene dat mijn vader bijna heeft gehad

non-argument dus;)

Betekent obvious dat jij geen juice nodig hebt om je doel te bereiken. Tenzij je ''haast'' hebt, dan vraag ik me af wat de reden is?

Bizar moe, maar dat is niet in 1 dagje over. Fijn zon tegenwerkend lichaam.

Ook fijn: buren met een vreselijke muzieksmaak die géén schaamte hebben, en na 492x hetzelfde nummer, het nummer nog niet zat zijn.

Bizar moe, maar dat is niet in 1 dagje over. Fijn zon tegenwerkend lichaam.

Ook fijn: buren met een vreselijke muzieksmaak die géén schaamte hebben, en na 492x hetzelfde nummer, het nummer nog niet zat zijn.

Oordopjes lekker ding!

Ik ben ook doodop :eek:

Oordopjes lekker ding!

Ik ben ook doodop :eek:
Ja ik zal ze ophalen :P

Hahahaha ja maar bij jou rammelen je organen vast niet, en hoef je vast geen MRI scan :o Dat ik niet helemaal oke ben in mijn hoofd wist ik wel, maar ze nemen het op dit moment allemaal wel heel serieus :o

Ja ik zal ze ophalen :P

Hahahaha ja maar bij jou rammelen je organen vast niet, en hoef je vast geen MRI scan :o Dat ik niet helemaal oke ben in mijn hoofd wist ik wel, maar ze nemen het op dit moment allemaal wel heel serieus :o

True! Ik voel me gewoon een oude man met teveel melancholie :o

Bedrijf dat na sollicitatiegesprek me allemaal hoop gaf op nieuwe werkplek en het dan afketst op het feit dat ik 1 certificering niet heb die geen ruk voorstelt. Mijn god zeg.

Terug
Naar boven