- Waardering
- 7.382
Verbaast me niksIk wou ook min of meer die opmerking maken maar vond het maar flauw dus niet gedaan![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verbaast me niksIk wou ook min of meer die opmerking maken maar vond het maar flauw dus niet gedaan![]()

Is normaal hoor.
Altijd als ik wat uitsteek waarvoor ik bang ben kaart te krijgen, krijg ik er geen. En dan plots voor de domste redenen altijd wel een kaart
Anyway, dat is verleden tijd, sinds Sayer mod is krijg ik geen kaartjes meer![]()
Zal ik nog iets warms diep inbrengen?Thx, word er een beetje warm van zo diep vanbinnen.
Ben op dit moment een levende sproeier, mss een andere keer

(hoewel energie in/energy out gewijs zou ik maar 450gram vet mogen zijn verloren deze week)dat was mn excuus vorige week, toen ik 1,8kg afgevallen was. Echter nu opnieuw 0.8kg op een week tijd verloren. Normaal zou al het exces vocht toch verdwenen zijn de eerste week?![]()
Maaginhoud + vocht? Ben je al snel 2,5kg kwijt hoor. Keer flink schijten scheelt ook al een hoop.

ik ben geen amateur, ik weeg me altijd smorgens post-dump![]()
Dit is nieuw voor mij, sorry.
![]()
Anyway, boeiend, komt er toch wel weer aan.

natuurlijk, na de cut ga k namelijk roiden, maar dat betekent niet dat ik mn cut mag vernken. Wat een k*thouding![]()

92kg@17% bij 1m86 met stats op de grote 3: 165/135/95
ja dus
maar als die homo xyzyx al mag roiden, dan mag ik dat zeker
92kg@17% bij 1m86 met stats op de grote 3: 165/135/95
ja dus
maar als die homo xyzyx al mag roiden, dan mag ik dat zeker
Beetje kansloos om met zulke stats te gaan roiden, je weet zelf ook wel dat er nog genoeg te gainen valt als natty zijnde.