MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol:
Is normaal hoor.
Altijd als ik wat uitsteek waarvoor ik bang ben kaart te krijgen, krijg ik er geen. En dan plots voor de domste redenen altijd wel een kaart :roflol:
Anyway, dat is verleden tijd, sinds Sayer mod is krijg ik geen kaartjes meer :mad:

Je kan altijd jezelf rapporteren?

Ot: maag overhoop, zit iets te veel op het toilet..

Krijg tegenwoordig voor van alles kaarten. Maakt mij weinig uit verder, maar wat als ik kijk wat hier weleens gepost wordt over buitenlanders of homo's, dan vind ik een onbenullige 'ga es dood', of een opmerking om het viva gehalte te compenseren toch best meevallen.

Stelletje moraalridders

Slecht geslapen, hele ritme van de dag naar de klote, haasten om te kunnen trainen omdat ze afspraken op een achterlijke tijd zetten, yes i'm :mad:

2 weken cutten, bijna 3kg kwijt.

3uozgr.jpg

dat was mn excuus vorige week, toen ik 1,8kg afgevallen was. Echter nu opnieuw 0.8kg op een week tijd verloren. Normaal zou al het exces vocht toch verdwenen zijn de eerste week?:dunno: (hoewel energie in/energy out gewijs zou ik maar 450gram vet mogen zijn verloren deze week)

dat was mn excuus vorige week, toen ik 1,8kg afgevallen was. Echter nu opnieuw 0.8kg op een week tijd verloren. Normaal zou al het exces vocht toch verdwenen zijn de eerste week?:dunno:

Maaginhoud + vocht? Ben je al snel 2,5kg kwijt hoor. Keer flink schijten scheelt ook al een hoop.

92kg@17% bij 1m86 met stats op de grote 3: 165/135/95

ja dus:(
maar als die homo xyzyx al mag roiden, dan mag ik dat zeker

Beetje kansloos om met zulke stats te gaan roiden, je weet zelf ook wel dat er nog genoeg te gainen valt als natty zijnde.

Geen ruk te doen op het werk. Verveel me de t*fus.

En dan krijg je plots te horen dat je buurvrouw gisteravond is overleden aan een hartaanval.
Kwam nogal als een klap aan, ze leefde kerngezond, rookte niet, sportte veel, at gezond.
Vreselijk.

Terug
Naar boven