XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zeg geen Me in plaats van Mijn
Zeg geen Ze in plaats van Zijn
Zeg geen Is in plaats van Eens

Als je niet snapt waarom, ga terug naar de basisschool en geef je diploma terug.
Trium, spellingsnazi, at your service.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
81511145.jpg

Lol, ga me post ophalen bij me oude woning, deurwaarder shit, beslaglegging dit dat. Blijkt het om huur te gaan van jan feb etc, terwijl ik er per 1 januari was uitgezet :roflol:

Dunno, ff mail gestuurd. Die woning werd ook verhuurd vanwege leegstandswet, en daarom was er een huur cooperatie er bij betrokken, en een makelaar. Heb ook gewoon me sleutels ingeleverd e.d. bij woningcooperatie. En anders gaan ze maar lekker beslagleggen op een lege woning :roflol:

Sjors negeert m:treuren:e

Ben gisteren gestoken door een daas (nu al de derde keer in een week) en heb nu een enorme jeukende bol op mijn kuit.

FIFA-baas Sepp Blatter heeft zich woensdag duidelijker dan ooit uitgesproken voor een verschuiving van het WK 2022 in Qatar van de zomer naar de winter.

© epa.

'Het WK moet een volksfeest zijn. Qatar is een klein land. Met een WK in de zomer kan het geen volksfeest worden. Je kunt misschien wel alle WK-stadions afkoelen, maar je kunt niet het hele land koel houden', liet de Zwitserse voorzitter van de wereldvoetbalbond weten.

Blatter gaf toe dat de FIFA bij de toewijzing van het WK 2022 aan Qatar de zomerhitte in het land niet goed heeft ingeschat. Welke gevolgen een verplaatsing van het WK heeft van de zomer naar de winter, wilde de FIFA-preses niet aangeven. Zo zal onder meer de speelkalender van de Europese topcompetities in het WK-jaar flink aangepast moeten worden.

'Waar een wil is, is een weg. We moeten opkomen voor de belangen van onze sponsors en onze tv-partners. We hebben nog voldoende tijd. Ik ga het WK 2022 binnen het bestuur van de FIFA aan de orde stellen.'

Commercie verpest steeds meer alle plezierige dingen in het leven. Ipv dat die phaggot het heeft over de supporters en sporters....

Het ergste is dan nog dat het gebeurde tijdens het powercleanen in de tuin. Rotbeest landde 0,5 seconden op mijn been. Echt niet normaal hoe snel die steken (eerder bijten of snijden).

Inderdaad. K*tbeesten zijn het. Ik was een paar weken geleden op Extrema Outdoor en na nog geen 5 min binnen te zijn word ik 3 keer gebeten in mijn kop door een daas.

Heel de dag rondgelopen met een rood, gezwollen gezicht vol bulten. :fuu:

Volgens mij heeft zo'n beest me dan vorige week in mijn lul gestoken want ik had er een aardig dikke bult op zitten en het was niet mijn eikel.

Volgens mij heeft zo'n beest me dan vorige week in mijn lul gestoken want ik had er een aardig dikke bult op zitten en het was niet mijn eikel.

Ipv mierenneuker dan dazenneuker.

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 19:08 ----------

Inderdaad. K*tbeesten zijn het. Ik was een paar weken geleden op Extrema Outdoor en na nog geen 5 min binnen te zijn word ik 3 keer gebeten in mijn kop door een daas.

Heel de dag rondgelopen met een rood, gezwollen gezicht vol bulten. :fuu:

Shit man. Hoe lang stond dat dik? Eén bult bleef bij mij meer dan een week dik.

wat is een daas?

Terug
Naar boven