djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Douchen, zwembroek aan, spullen mee,. maten bellen en gas erop naar het strand![]()

kan het me wel voorstellen.....Vroegah woonde ik pal naast het strand en ging ik er bijna nooit heen, maar op dit soort momenten mis is dat wel een beetje![]()

kan het me wel voorstellen.....
ik heb nog een hogedrukspuit staan.. kan je ook met water spelen hoor!
en op loopafstand.![]()

Vroegah woonde ik pal naast het strand en ging ik er bijna nooit heen, maar op dit soort momenten mis is dat wel een beetje![]()
Vroegah woonde ik pal naast het strand en ging ik er bijna nooit heen, maar op dit soort momenten mis is dat wel een beetje![]()
Haha, geen opblaas zwembad?kan het me wel voorstellen.....
ik heb nog een hogedrukspuit staan.. kan je ook met water spelen hoor!
en op loopafstand.![]()

En als je wilt spuit Ryan jou nadien nat met zijn hogedrukspuit!![]()

Op zich is het wel leuk, helemaal als het een wat grotere badplaats is. Ik woonde helaas in een dorpje aan zee, dus buiten de zonnige dagen om was er niks te doen. Gym, school, winkels etc. waren ook in mijn huidige woonplaats, dus ik was daar vaker te vinden dan in dat dorp. Maar goed een twee etage appartementje op 1 min van zee, balkon etc, zeker niet verkeerdGister in Noordwijk geweest, lijkt me echt ****ing ideaal om zo dicht bij het strand te wonen. Vaker gedacht om te verhuizen naar een stad dichtbij strand, maar dan zit ik gelijk 2+ uur van home..

Haha ja precies.. Ik hoef natuurlijk ziet per se OP het strand te liggen, maar als ik die kant op ging meestal ook in de avonduren ff over de boulevard lopen of drankje doenIk woon vlak bij het strand.. ga vaak savonds heen. Overdag is het druk lig je hutje mutje lekker het zweet te ruiken van je buurman.. jak

Nope.. helaas niet.. en nu ook bar de pest in.. het aansluit stuk past niet op de kraan.. grmpfff... kan ik nog niet even lekker met water spelen.

das zeker niet mis.. maar op zich ben je er zo met de auto.. of wat cardio met de fiets..Op zich is het wel leuk, helemaal als het een wat grotere badplaats is. Ik woonde helaas in een dorpje aan zee, dus buiten de zonnige dagen om was er niks te doen. Gym, school, winkels etc. waren ook in mijn huidige woonplaats, dus ik was daar vaker te vinden dan in dat dorp. Maar goed een twee etage appartementje op 1 min van zee, balkon etc, zeker niet verkeerd![]()

Yep.. hier idem.. avondwandeling en dan even wat drinken. Zalig!Haha ja precies.. Ik hoef natuurlijk ziet per se OP het strand te liggen, maar als ik die kant op ging meestal ook in de avonduren ff over de boulevard lopen of drankje doen![]()

Gister in Noordwijk geweest, lijkt me echt ****ing ideaal om zo dicht bij het strand te wonen. Vaker gedacht om te verhuizen naar een stad dichtbij strand, maar dan zit ik gelijk 2+ uur van home..
Waar kom je vandaag als k vragen mag?Net pas wakker geworden en gym open tot 14:00. Flink haasten dus voor rug training, voel me best brak eigenlijk
Ziek man, ik was er vorige weekWaar kom je vandaag als k vragen mag?

Uit Weert, Limburg.. Is maar weinig strand hier, haha. Wel wat meertjes enzo, maar is niet hetzelfde. Weinig zand en kun je ook niet echt zwemmen.
Kan het ook niet echt een strand noemen, maar goed 
pizza is hier 9 eurowat moet ik nu de hele dag doen?