MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik smelt :(

zo rug trainen in de gym als een kasplant.

Vroegah woonde ik pal naast het strand en ging ik er bijna nooit heen, maar op dit soort momenten mis is dat wel een beetje :(

Vroegah woonde ik pal naast het strand en ging ik er bijna nooit heen, maar op dit soort momenten mis is dat wel een beetje :(
kan het me wel voorstellen.....
ik heb nog een hogedrukspuit staan.. kan je ook met water spelen hoor! :D
en op loopafstand. ;)

Gister in Noordwijk geweest, lijkt me echt ****ing ideaal om zo dicht bij het strand te wonen. Vaker gedacht om te verhuizen naar een stad dichtbij strand, maar dan zit ik gelijk 2+ uur van home..

Ik woon vlak bij het strand.. ga vaak savonds heen. Overdag is het druk lig je hutje mutje lekker het zweet te ruiken van je buurman.. jak

kan het me wel voorstellen.....
ik heb nog een hogedrukspuit staan.. kan je ook met water spelen hoor! :D
en op loopafstand. ;)
Haha, geen opblaas zwembad? :D
En als je wilt spuit Ryan jou nadien nat met zijn hogedrukspuit! :eyebrow:
:roflol:
Gister in Noordwijk geweest, lijkt me echt ****ing ideaal om zo dicht bij het strand te wonen. Vaker gedacht om te verhuizen naar een stad dichtbij strand, maar dan zit ik gelijk 2+ uur van home..
Op zich is het wel leuk, helemaal als het een wat grotere badplaats is. Ik woonde helaas in een dorpje aan zee, dus buiten de zonnige dagen om was er niks te doen. Gym, school, winkels etc. waren ook in mijn huidige woonplaats, dus ik was daar vaker te vinden dan in dat dorp. Maar goed een twee etage appartementje op 1 min van zee, balkon etc, zeker niet verkeerd :)

Ik woon vlak bij het strand.. ga vaak savonds heen. Overdag is het druk lig je hutje mutje lekker het zweet te ruiken van je buurman.. jak
Haha ja precies.. Ik hoef natuurlijk ziet per se OP het strand te liggen, maar als ik die kant op ging meestal ook in de avonduren ff over de boulevard lopen of drankje doen :cool:

Nope.. helaas niet.. en nu ook bar de pest in.. het aansluit stuk past niet op de kraan.. grmpfff... kan ik nog niet even lekker met water spelen. :(

Op zich is het wel leuk, helemaal als het een wat grotere badplaats is. Ik woonde helaas in een dorpje aan zee, dus buiten de zonnige dagen om was er niks te doen. Gym, school, winkels etc. waren ook in mijn huidige woonplaats, dus ik was daar vaker te vinden dan in dat dorp. Maar goed een twee etage appartementje op 1 min van zee, balkon etc, zeker niet verkeerd :)
das zeker niet mis.. maar op zich ben je er zo met de auto.. of wat cardio met de fiets.. ;)

Haha ja precies.. Ik hoef natuurlijk ziet per se OP het strand te liggen, maar als ik die kant op ging meestal ook in de avonduren ff over de boulevard lopen of drankje doen :cool:
Yep.. hier idem.. avondwandeling en dan even wat drinken. Zalig!

Net pas wakker geworden en gym open tot 14:00. Flink haasten dus voor rug training, voel me best brak eigenlijk :o

Ziek man, ik was er vorige week :p Waar kom je vandaag als k vragen mag?

Net pas wakker geworden en gym open tot 14:00. Flink haasten dus voor rug training, voel me best brak eigenlijk :o

Ziek man, ik was er vorige week :p Waar kom je vandaag als k vragen mag?

Uit Weert, Limburg.. Is maar weinig strand hier, haha. Wel wat meertjes enzo, maar is niet hetzelfde. Weinig zand en kun je ook niet echt zwemmen.

Vriend van me gebeld over de sportschool, leuk gesprek weer.
Ik: Ga je mee sporten?
Hij: Hoelaat ga je ?
Ik: over kwartier
Hij: Hmm weet nog niet, bel me nog een keer als je gaat, ik ga erover denken
Ik gek genoeg om het nog te doen ook, krijg ik als antwoord: Ja haal me maar op, maar ga niet trainen, ga wel zwemmen daar.
Ik: Wil je vanmiddag niet strand met dit weer?
Hij: Mwah, weet ik nog niet zo goed, heb meer zin om binnen te zwemmen..

:mad:

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 13:00 ----------

Uit Weert, Limburg.. Is maar weinig strand hier, haha. Wel wat meertjes enzo, maar is niet hetzelfde. Weinig zand en kun je ook niet echt zwemmen.

Ah oke. Hebben wij ook in dit dorpje hoor, wij zwemmen altijd in de waal, gewoon een plek waar vrachtboten doorheen varen :p Kan het ook niet echt een strand noemen, maar goed :)

Is t*ring vettig water hier overal, erg jammer.. Maargoed, volgend weekend gewoon weer naar Zeeland kneuren dan maar :o

gejatte fiets vannacht, was wel op slot.

pizza is hier 9 euro :( wat moet ik nu de hele dag doen?

Terug
Naar boven