XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ah, dan zitten wij op 1 lijn.

Ben me de t**fus aan het schrijven, ik pomp m'n scriptie vol met refs en snippets die ik daar uit haal (20+ refs and counting, vrij ongebruikelijk in de informatica), hoef ik zelf zo min mogelijk nieuws te bedenken (ze verwachten van me dat ik EVEN een nieuw algoritme uit m'n anus trek om biometrische authenticatie betrouwbaarder te maken). Ik snap al geen yota van de huidige algoritmen! (Veel gebaseerd op statistiek, zal Calyptus wel waarderen).

Ik vind programmeren niks aan, dus nee.

denk het niet, nooit nodig geweest. Enkel opnieuw die groepswerken, en dat waren nooit citaten o.i.d maar modellen, algoritmes,...
Zeiden we iets in de aard van "dit algoritme is gebaseerd op..." waarna we een referentie toevoegden mbv functies in latex.
Was gewoon een superscript cijfer waarbij op het einde vd paper dat cijfer overeenkwam met een link naar het bepaalde model/algoritme/... in de referentielijst.
Ja, de bibliography library met \cite{}. Dat is ook gewoon refereren. Maar je hebt toch vast en zeker ook weleens kleine 'toevoegingen' moeten maken, die je niet direct in de tekst kon plempen? Dus in de vorm van een footnote bijv.

Ik vind programmeren niks aan, dus nee.
Komt geen regel code terug in de papers, puur en alleen de wiskundige modellen.

Ja, de bibliography library met \cite{}. Dat is ook gewoon refereren. Maar je hebt toch vast en zeker ook weleens kleine 'toevoegingen' moeten maken, die je niet direct in de tekst kon plempen? Dus in de vorm van een footnote bijv.

moet je aan onze "secretaris" vragen, daar hield ik mij niet mee bezig, had meestal wel nuttigere zaken te doen:roflol:

Was (wnn gecompileerd) gewoon een superscript cijfer waarbij op het einde vd paper dat cijfer overeenkwam met een link naar het bepaalde model/algoritme/... in de referentielijst.

dat is een bronvermelding kluns.

Dat superscript cijfer, typ eens machtverheffing 2 of 3 linksboven op je keyboard en post dan, en je weet waar het sterretje van komt, gezien je ook azerty hebt.

nm, angelus heeft iets gepost om te onderzoeken.

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 15:16 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=68ugkg9RePc

Laatst bewerkt:
precies:roflol:
dat is een bronvermelding kluns.
ik zei toch, "enkel opnieuw die groepswerken" en daar deed de secretaris die shit. Heb tot dusver zelf nooit een bronvermelding moeten maken in mn universitaire carriere.

Dat superscript cijfer, typ eens machtverheffing 2 of 3 linksboven op je keyboard en post dan, en je weet waar het sterretje van komt, gezien je ook azerty hebt.

ik heb querty (srs)

Echte bazen typen op qwerty.

Gisteren bij het pakken van een pak melk m'n schouder geblesseerd (ja, echt). Nachtje slapen heeft niet geholpen, en zelfs met 400mg ibuprofen in m'n lichaam voel ik de pijn nog steeds. Morgen maar naar de huisarts, echt geen idee wat het is en hoe het kan dat ik zoveel pijn heb door het pakken van een pak melk. :')
Als ik m'n schouder met m'n andere hand hard tegen m'n lichaam aanduw, heb ik er een stuk minder last van. Snap het echt niet.

Voor een dichte sportschool wegens zomerrooster had net met pwo genomen... ellende

Gisteren bij het pakken van een pak melk m'n schouder geblesseerd (ja, echt). Nachtje slapen heeft niet geholpen, en zelfs met 400mg ibuprofen in m'n lichaam voel ik de pijn nog steeds. Morgen maar naar de huisarts, echt geen idee wat het is en hoe het kan dat ik zoveel pijn heb door het pakken van een pak melk. :')
Als ik m'n schouder met m'n andere hand hard tegen m'n lichaam aanduw, heb ik er een stuk minder last van. Snap het echt niet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan evengoed een spier zijn. Heb dat al eens gehad en pakte alleen maar een pen die iets verder lag dan gepland...
Sterkte.

Kan evengoed een spier zijn. Heb dat al eens gehad en pakte alleen maar een pen die iets verder lag dan gepland...
Sterkte.
Hm, hoe lang duurde het voordat het bij jou voorbij was? Wil het liefste morgen gewoon weer kunnen trainen.
Thanks in ieder geval.

Hm, hoe lang duurde het voordat het bij jou voorbij was? Wil het liefste morgen gewoon weer kunnen trainen.
Thanks in ieder geval.
Duurde bij mij 2 a 3 dagen helaas... maar daarna was het wel echt weg.

enne.. even voor jou. Fotootje heb ik zelf gemaakt. Zal je wel herkennen. ;)
11m6zwm.jpg

Duurde bij mij 2 a 3 dagen helaas... maar daarna was het wel echt weg.

enne.. even voor jou. Fotootje heb ik zelf gemaakt. Zal je wel herkennen. ;)
11m6zwm.jpg
Hm, met een beetje geluk is het dan morgen voor het grootste deel weg.. zou fijn zijn. xP

En ja, dat herken ik zeker! Moet er écht zelf ooit nog eens heen haha.

Ik hoop en duim voor je.. Bij mij kon ik na 2 dagen wel weer trainen maar niet echt knallen zeg maar. Maar daarna wel. Dus gewoon even oppassen morgen.

Tja.. je moet er echt een keer heen! het was zo mooi! de zon stond wel iets verkeerd mar daardoor was het zicht erop wel heel mooi. :)

Terug
Naar boven