- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou kappen met BB als ik jou was!iedereen die gisteravond aan me zat in de beurs gisternacht, werd er niet goed van.
Starting to get pissed off of this: ik leer amper automatismen aan, en als ik ze heb leer ik ze amper af.
Ik doe nog steeds elke keer de verkeerde deur open waar tot 6 maanden geleden de ijskast zat, terwijl die nu ergens anders zit. Idem borden en glazen.
Niemand in mijn familie heeft dit, enkel ik.
WTF is this...

iedereen die gisteravond aan me zat in de beurs gisternacht, werd er niet goed van.

Vind het raar dat jij de first world problem meme gebruikt gezien de fallacies erachter.

zou in de richting van de literatuur rond HM beginnen zoekenAnyway, gezien dit consistent met meerdere zaken gebeurd, klopt er iets niet, dus wil ik een antwoord.

zou in de richting van de literatuur rond HM beginnen zoeken![]()
Ha Angelus en Calyptus, weten jullie de formele/academische manier om een toevoeging aan een citaat te maken?
zoek ze zelf uit, hier tips:
het is onmogelijk om meer dan 1 ding te geven.
mensen die ik nooit ontmoet of niet ken hebben minder impact op mij dan mijn directe omgeving.
Gewoon een sterretje, lijkt me niet toch? Dacht zelf aan een footnote.

Gewoon een sterretje, lijkt me niet toch? Dacht zelf aan een footnote.

Ha Angelus en Calyptus, weten jullie de formele/academische manier om een toevoeging aan een citaat te maken?
enige scripties die ik heb moeten schrijven waren groepswerken, en liet dat soort zaken altijd over aan iemand anders
geen ideeenige scripties die ik heb moeten schrijven waren groepswerken, en liet dat soort zaken altijd over aan iemand anders
![]()
Ah, dan zitten wij op 1 lijn.ummm moest * zijn.
wtf... Typ de machtverheffing 2 en dan post
Geef sterretje ipv idd footnote.
Ben me de t**fus aan het schrijven, ik pomp m'n scriptie vol met refs en snippets die ik daar uit haal (20+ refs and counting, vrij ongebruikelijk in de informatica), hoef ik zelf zo min mogelijk nieuws te bedenken (ze verwachten van me dat ik EVEN een nieuw algoritme uit m'n anus trek om biometrische authenticatie betrouwbaarder te maken). Ik snap al geen yota van de huidige algoritmen! (Veel gebaseerd op statistiek, zal Calyptus wel waarderen).geen ideeenige scripties die ik heb moeten schrijven waren groepswerken, en liet dat soort zaken altijd over aan iemand anders
![]()