MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tjah ik kom tenminste op de 1700 kcal :S

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 19:54 ----------

En dan zeg je niet.... kom ik heb honger we gaan ff eten?

waar moet ik dan eten? misschien klinkt dit raar maar ik haat buiten te eten het moet of wok zijn of restaurant maar voor de rest haat ik om bij snackbars ofzo te eten

tjah ik kom tenminste op de 1700 kcal :S

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 19:54 ----------

waar moet ik dan eten? misschien klinkt dit raar maar ik haat buiten te eten het moet of wok zijn of restaurant maar voor de rest haat ik om bij snackbars ofzo te eten

Omdat?

Weet je.... je bent echt onmogelijk.
Op deze manieren zul je je doelen niet halen en alleen maar blijven hopen en dromen. Zo passief en geen creativiteit.

Lekker mcdrive

Omdat?

Weet je.... je bent echt onmogelijk.
Op deze manieren zul je je doelen niet halen en alleen maar blijven hopen en dromen. Zo passief en geen creativiteit.

das het probleem ik had geen zin in snackbar stelde voor om ff restaurant te gaan maar neeh dat wou die niet dus jah toen maar even gewacht tot ik thuis was :S

Weet je wat je moet doen.. gomad.

volgende keer 2 pakken melk mee die auto in

er komt geen volgendekeer dan ben ik vast voorbereid en heb ik wat broodjes klaar liggen of wat rijst gemaakt voor onderweg alleen dit kwam heel onverwachts dat die opeens kwam dus we gingen gleijk

Dus volgende keer ben je voorbereid als iemand onverwachts komt voor een dagje touren ???

See of sea. Nee maar gomad zal je echt wel helpen om gewicht aannte zettrnnjoor

Zou gewoon elke dag een speciaal pakketje voor onverwacht bezoek maken. :P

Man, je bent best beta als je nieteens tegen je broer kunt zeggen: wacht ff, ik moet eten maken voordat we gaan touren.

See of sea. Nee maar gomad zal je echt wel helpen om gewicht aannte zettrnnjoor

wat is gomad? bedoellen jullie een woord ofzo of bedoel je Go mad

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 20:09 ----------

Man, je bent best beta als je nieteens tegen je broer kunt zeggen: wacht ff, ik moet eten maken voordat we gaan touren.

jup je kent mijn broer niet,,, hij is aardig maar te ongeduldig daarom kwame r ook geen restaurant

Gomad is 4liter melk ofzo drinken per dag met een shitload aan suikers.

Terug
Naar boven