Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoe lang heb je die wond al dan?

Vanaf vorige week dinsdag. Woensdag hechtingen eruit. Maar de verpleegster zei dat ik nog een week nadat de hechtingen eruit zijn niet mag trainen (nu is dat niet heel erg aangezien ik toch weg ben, plus last van mn heup heb en dat moet na laten kijken) maar baalde er wel eerst van, dat je door zo'n klein wondje (3 hechtingen) gelijk eigenlijk 2 weken niet mag trainen (niks met je handen echt vastgrijpen bedoel ik, rest kan en mag wel natuurlijk)

Vanaf vorige week dinsdag. Woensdag hechtingen eruit. Maar de verpleegster zei dat ik nog een week nadat de hechtingen eruit zijn niet mag trainen (nu is dat niet heel erg aangezien ik toch weg ben, plus last van mn heup heb en dat moet na laten kijken) maar baalde er wel eerst van, dat je door zo'n klein wondje (3 hechtingen) gelijk eigenlijk 2 weken niet mag trainen (niks met je handen echt vastgrijpen bedoel ik, rest kan en mag wel natuurlijk)

Hmm vreemd, anders ff langs gaan of bellen en vragen of dat wel goed is?

Laatste herken ik, verleden jaar duim in de cirkelzaag geduwd (zat bij mij niks meer om te hechten:D). Erg vervelend met een hoop alledaagse dingen..

Laatste herken ik, verleden jaar duim in de cirkelzaag geduwd (zat bij mij niks meer om te hechten:D). Erg vervelend met een hoop alledaagse dingen..
Jij hebt nu maar 1 duim? :eek:
Of het bovenste deel eraf?

Woow, heftig! :eek: Is wel erg wennen lijkt me ja :(
Nja ik ga er woensdag heen, dat is al bijna. Het ziet er goed uit en doet geen pijn als ik er niet aanzit. Hoor het woensdag wel :p

Jij hebt nu maar 1 duim? :eek:
Of het bovenste deel eraf?

Woow, heftig! :eek: Is wel erg wennen lijkt me ja :(
Nja ik ga er woensdag heen, dat is al bijna. Het ziet er goed uit en doet geen pijn als ik er niet aanzit. Hoor het woensdag wel :p

Ik mis een cm, de zaag sloeg een hoop weg langs het bot. Als ik bot had geraakt had ik meer moeten missen, want dan hadden ze bot weg moeten knippen en de huid er weer over heen moeten trekken.
Na ruim een jaar nog steeds gevoelig, helaas.

Maar bedoelde meer te zeggen, dat zo'n kleine wond erg hinderlijk is bij alledaagse dingen. Je kan haast niks, terwijl je voor de rest eigenlijk niks mankeert..

Goodbey have a awesome day , greetings , Ray.........

potverdommeEEE!!

Denk je met een geile chick te cammen met kleine tietjes.. Blijkt het een ****ing kerel te wezen, met de naam Anne..

Waarom?! WTF. FML ???

Nasty... waar ontmoet jij je ' internet chicks' ? :roflol:

Het was dit keer chatroulette, ik zag "chick".. platte titties, en harde tepels.. echt de ****ing bouw van een chick.. Zat ik ook al 1 minuut te fappen.

Vraag ik of ze dr doos wil laten zien.. "ja gaat moeilijk ...."

FUCCCK!!11!!!!!!1!!!!1 :eek:

:roflol: ziek

shit zeg

Geloof me, je bent echt kotsmisselijk als je daar achter komt. :P

Waarom ook chatroullete :roflol:

Only on dbb:roflol::roflol:

Had ik ook een keer aan de hand, zat ik te cammen met een lekker thais wijf.
Bleek zo kortbij mij te wonen, zat ik al te fappen, liet ze haar string zien bleek het een shemale te zijn. :roflol:

Die avond voelde ik mij echt slecht.

Fappen op camgirls? K

stap vanmorgen in de trein, bam bloedneus, gelukkig nog n zakdoek in mn tas zitten..
bloedneus kwam vanuit het niets, toevallig zaterdag ook al, weet iemand of dat kwaad kan met trainen en druk opbouwen enz? moet zo squatten en benchen en ben bang dat het door de druk weer open knalt ofzo

stap vanmorgen in de trein, bam bloedneus, gelukkig nog n zakdoek in mn tas zitten..
bloedneus kwam vanuit het niets, toevallig zaterdag ook al, weet iemand of dat kwaad kan met trainen en druk opbouwen enz? moet zo squatten en benchen en ben bang dat het door de druk weer open knalt ofzo

Gewoon trainen. Als het gaat bloeden stop je er toch gewoon een prop in

Terug
Naar boven