XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gallon of milk a day

wat is gomad? bedoellen jullie een woord ofzo of bedoel je Go mad

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 20:09 ----------

jup je kent mijn broer niet,,, hij is aardig maar te ongeduldig daarom kwame r ook geen restaurant
Check die rijke tata met restaurantje doen enzo!

Cheat meal in de bulk. Sounds legit.

Gomad + liter chocomel naast je normale voeding.. paar maandjes en je zit op 80kg.. no biggie

ja, doe het eens per 2 weken ofzo meestal pizzatje of soms gewoon iets anders klein

Check die rijke tata met restaurantje doen enzo!

Hahah alles behalve rijk,, werken voor me geld :S

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 20:14 ----------

Bijna alle koolhydraten in melk zijn suikers, bedoel niet dat je ernaast een pak suiker moet vreten.

oow zo jaah ik weet dus niks van voeding, drink alleen ochtends melk met mn havermout das al :p voor de rest alleen water

Morgen kebab, pizza, McDonald's, KFC, burger king en als toetje naar ribhouse Texas

Bijna alle koolhydraten in melk zijn suikers, bedoel niet dat je ernaast een pak suiker moet vreten.

Suiker in melk is niet gelijk aan suiker.

Zeggen dat melkmelk gelijk is aan suiker in een pak is t zelfde als zeggen dat je van carbs niet dik wordt.

Suiker uit melk heet suiker omdat het een eenvoudig koolhydraat is. Dat wilt niet zeggen dat het het zelfde is als o.a. Glucose omdat lactose niet makkelijk afbreekbaar is door het lichaam. Het moet namelijk afgebroken worden door lactase.

Hierdoor is het een langzaam koolhydraat ondanks dat het een eenvoudig koolhydraat is.

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 22:24 ----------

En een vial test rectaal aanbrengen uiteraard. + creatine van b&f

:roflol:

Dat dere creatine

Die heb ik al vandaag ingenomen :trollface:

好讚喔 我也想要去河邊烤肉 :roflol:

tumblr_m1u7r7mhjt1rsl0y4o1_500.gif

Wat een k*t grap :mad:

Dacht even een flinke carb up te doen gister, nu al de hele dag flink aan de spetterpoep -_-

:fuu: Contusio aan m'n adductoren gesmeerd en branden m'n ballen!!! :fuu:

ja alleen was ik niet thuis me broer haalde me opeens op en zij check me nieuwe car dus gingen we ff dagje touren met zijn auto

tjah ik kom tenminste op de 1700 kcal :S

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 19:54 ----------

waar moet ik dan eten? misschien klinkt dit raar maar ik haat buiten te eten het moet of wok zijn of restaurant maar voor de rest haat ik om bij snackbars ofzo te eten

das het probleem ik had geen zin in snackbar stelde voor om ff restaurant te gaan maar neeh dat wou die niet dus jah toen maar even gewacht tot ik thuis was :S

er komt geen volgendekeer dan ben ik vast voorbereid en heb ik wat broodjes klaar liggen of wat rijst gemaakt voor onderweg alleen dit kwam heel onverwachts dat die opeens kwam dus we gingen gleijk

oke dat klonk niet goed ik bedoel volgende keer komt hij niet meer onverwachts hoop ik en kan ik even alles voorbereiden

wat is gomad? bedoellen jullie een woord ofzo of bedoel je Go mad

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 20:09 ----------

jup je kent mijn broer niet,,, hij is aardig maar te ongeduldig daarom kwame r ook geen restaurant

oow, haha een probleem ik eet bijna nooit suikers van snoep en al die shit :S eens in de 2 weken kleine cheat meal das al :S

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hechtingen doen nog steeds pijn (nja, de wond/het littekenweefsel oid ervan dan). Benieuwd of het beter gaat als ze eruit zijn ???

Terug
Naar boven