- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check die rijke tata met restaurantje doen enzo!wat is gomad? bedoellen jullie een woord ofzo of bedoel je Go mad
---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 20:09 ----------
jup je kent mijn broer niet,,, hij is aardig maar te ongeduldig daarom kwame r ook geen restaurant
Gomad is 4liter melk ofzo drinken per dag met een shitload aan suikers.
Bijna alle koolhydraten in melk zijn suikers, bedoel niet dat je ernaast een pak suiker moet vreten.oow, haha een probleem ik eet bijna nooit suikers van snoep en al die shit :S eens in de 2 weken kleine cheat meal das al :S
Bijna alle koolhydraten in melk zijn suikers, bedoel niet dat je ernaast een pak suiker moet vreten.
voor de rest alleen waterEn een vial test rectaal aanbrengen uiteraard. + creatine van b&fMorgen kebab, pizza, McDonald's, KFC, burger king en als toetje naar ribhouse Texas
Bijna alle koolhydraten in melk zijn suikers, bedoel niet dat je ernaast een pak suiker moet vreten.
En een vial test rectaal aanbrengen uiteraard. + creatine van b&f

En een vial test rectaal aanbrengen uiteraard. + creatine van b&f

Goede 讚喔 Ik wil ook naar de rivier barbecue

Dacht even een flinke carb up te doen gister, nu al de hele dag flink aan de spetterpoep -_-
ja alleen was ik niet thuis me broer haalde me opeens op en zij check me nieuwe car dus gingen we ff dagje touren met zijn auto
tjah ik kom tenminste op de 1700 kcal :S
---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 19:54 ----------
waar moet ik dan eten? misschien klinkt dit raar maar ik haat buiten te eten het moet of wok zijn of restaurant maar voor de rest haat ik om bij snackbars ofzo te eten
das het probleem ik had geen zin in snackbar stelde voor om ff restaurant te gaan maar neeh dat wou die niet dus jah toen maar even gewacht tot ik thuis was :S
er komt geen volgendekeer dan ben ik vast voorbereid en heb ik wat broodjes klaar liggen of wat rijst gemaakt voor onderweg alleen dit kwam heel onverwachts dat die opeens kwam dus we gingen gleijk
oke dat klonk niet goed ik bedoel volgende keer komt hij niet meer onverwachts hoop ik en kan ik even alles voorbereiden
wat is gomad? bedoellen jullie een woord ofzo of bedoel je Go mad
---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 20:09 ----------
jup je kent mijn broer niet,,, hij is aardig maar te ongeduldig daarom kwame r ook geen restaurant
oow, haha een probleem ik eet bijna nooit suikers van snoep en al die shit :S eens in de 2 weken kleine cheat meal das al :S
Hechtingen doen nog steeds pijn (nja, de wond/het littekenweefsel oid ervan dan). Benieuwd of het beter gaat als ze eruit zijn![]()