AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het feit dat er straks alleen maar een hele buffe guys zijn als ik een keer mee ga doen met medicijnonderzoek. :(

Net gesport, eerste keer in 2 weken weer ofzo

1. Beroerd
2. Elleboog is compleet verdoet
3. Ben zo lam als maar kan nu

Omdat het meerendeel niet actief bezig is met een sport en bmi dus een snelle en eenvoudige schatting is. Is het accuraat? Absoluut niet.

nergens gezegd dat het een acurate schatting is. Alleen dat de BMI er staat, en mijn ervaring is dat er blind op BMI wordt gestaard.

Bv in politieopleiding wordt enkel naar bmi gekeken, niet naar vet%.

Niet dat ik er problemen mee heb, ik weet genoeg trukje om 10-15kg in paar dagen af te vallen.

Mn buik word wel erg dik :( ik kap maar weer met bulken :( dat wordt weer honger lijden :(

nergens gezegd dat het een acurate schatting is. Alleen dat de BMI er staat, en mijn ervaring is dat er blind op BMI wordt gestaard.

Niet dat ik er problemen mee heb, ik weet genoeg trukje om 10-15kg in paar dagen af te vallen.

Een malaria parasiet slikken?:dunno:

Fight-bulimia.jpg

Jaar geleden whiplash gehad, heel erg last van gehad (van mn nek), fysio geweest, ging een tijdje goed..nu weer last :(
Fysio maar weer, gelukkig heb ik extra sessies verzekerd voor het geval dat. Kan ik mooi tegelijkertijd voor mn heup :p

Blessure aan m'n linker knie blijft aanhouden... Heb al weken m'n benen niet goed aan kunnen pakken :(

Mooi dan geef ik je een hand, want ik heb een dubbelen lies blessure. leuk hé voetbal :o
klote oude blessure die elke keer weer opspeelt :mad:

geen benen vandaag en dan woensdag de boel weer laten scheuren :windup:

Ik had gewoon even gebeld

Terug
Naar boven