MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wat hield het in? hoe lang? hoeveel overnachtingen? wat moet je allemaal laten tijdens het onderzoek?

9 dagen kliniek en 6 korte bezoeken, en er word telkens bloed afgenomen. En de 1e dag krijg je het middel toegediend. Een middel tegen auto immuun ziekten. En je krijgt ene dieet, mag neit roken drinken e.d.

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 13:04 ----------

Idd uitstellen!
Maarrr,.. why in hell een joint roken als je weet dat dit eraan zit te komen tegen een vergoeding van 3k ???
Maar dat vraag je je nu wss zelf ook af :D :D

Ik wilde die pistesten omzeilen met andermans pis, maar kwam na wat google werk erachter dat dat lastiger is dan ik dacht. Vervolgens dacht ik ook dat er wss ziek veel junkies hieraan proberen mee te doen voor free cash, dus dat ze wel ervaring hebben met fraudeurs.

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 13:05 ----------

Kan je 3 maanden lang niet smoken he obee

aware

9 dagen kliniek en 6 korte bezoeken, en er word telkens bloed afgenomen. En de 1e dag krijg je het middel toegediend. Een middel tegen auto immuun ziekten. En je krijgt ene dieet, mag neit roken drinken e.d.

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 13:04 ----------

Ik wilde die pistesten omzeilen met andermans pis, maar kwam na wat google werk erachter dat dat lastiger is dan ik dacht. Vervolgens dacht ik ook dat er wss ziek veel junkies hieraan proberen mee te doen voor free cash, dus dat ze wel ervaring hebben met fraudeurs.
interessant, ga ik volgende zomer ook een keertje opzoeken :D (is toch belastingsvrij right?)

Jongens, ik heb even advies nodig.

Heb morgen een medische keuring i.v.m. medicijnenonderzoek tegen vergoeding.

Nu heb ik wiet gerookt, dus zou niet worden goed gekeurd, dus;

Ik stel alles uit tot alle THC uit me bloed is. (Duurt wel 2-3 maanden :roflol:)

of

Ik ga de urine test omzeilen, met alle risico's van dien. Tijdens he tonderzoek zelf word er ook nog 3 x gecontroleerd op drugs dmv urine.
Het is alleen lastig om andermans pis op de juiste temperatuur e.d. te krijgen.

Neig zelf al naar de eerste als ik dit zo typ :roflol:

Klein stoma zakje met slangetje tegen je dij tapen, is geen lichaamstemp maar komt close.

Nee bruto, wel belastbaar dus helaas.

[Link niet meer beschikbaar]

mijn onderzoek staat er alleen niet meer bij.

Je zal zeker moeten toestaan dat ze in je medische gegevens mogen kijken of nie? :(
Enige waar ik anders aan kan meedoen is iets waar ik een vrouw voor moet zijn :fuu:

das wel een goede manier om makkelijk aan geld te komen ;p

9 dagen opgesloten zitten in een kliniek + 6 dagen extra werk om nog een keer langs te gaan. Dat gecombineerd met mogelijk "schadelijke" middelen in je lichaam voor maar ongeveer 1700euro netto maakt het de moeite niet.
In belgie kan je als student belastingsvrij werken, als ik 15 dagen 8uurtjes werk heb ik 12x8x15= bijna 1500 euro. Denk dat ik het daar maar gewoon bij ga houden:P

9 dagen opgesloten zitten in een kliniek + 6 dagen extra werk om nog een keer langs te gaan. Dat gecombineerd met mogelijk "schadelijke" middelen in je lichaam voor maar ongeveer 1700euro netto maakt het de moeite niet.
In belgie kan je als student belastingsvrij werken, als ik 15 dagen 8uurtjes werk heb ik 12x8x15= bijna 1500 euro. Denk dat ik het daar maar gewoon bij ga houden:P

Nee oke, als je een vaste baan hebt is het idd niet aan te raden. Maar mensen die werkloos zijn en toch niks te doen hebben zouden hier wel makkelijk geld mee kunnen verdienen.

Hoezo mogen jullie trouwens belastingsvrij werken?

je krijgt ook reiskosten vergoeding, en je hebt gewoon internet daar jwz

Nee oke, als je een vaste baan hebt is het idd niet aan te raden. Maar mensen die werkloos zijn en toch niks te doen hebben zouden hier wel makkelijk geld mee kunnen verdienen.

Hoezo mogen jullie trouwens belastingsvrij werken?

Dat mogen wij ook hoor. We werken tot een bepaald bedrag belastingvrij.

Ik ga ook maar eens kijken of ik keer mee kan doen, blijft constant door lopen toch?

Jongens ff offtopic ik zie vaak dat mensen 1x in de week een refeed houden , doen ze dat in de cut of bulk en wat houd het eigenlijk in? ja dat je op die dag wat meer carbs binnekrijgt ofzo?

Jongens, ik heb even advies nodig.

Heb morgen een medische keuring i.v.m. medicijnenonderzoek tegen vergoeding.

Nu heb ik wiet gerookt, dus zou niet worden goed gekeurd, dus;

Ik stel alles uit tot alle THC uit me bloed is. (Duurt wel 2-3 maanden :roflol:)

of

Ik ga de urine test omzeilen, met alle risico's van dien. Tijdens he tonderzoek zelf word er ook nog 3 x gecontroleerd op drugs dmv urine.
Het is alleen lastig om andermans pis op de juiste temperatuur e.d. te krijgen.

Neig zelf al naar de eerste als ik dit zo typ :roflol:
Piss&Vinegar! ;)

Vanaf 5:40 tot 7:00 kan je een howto bekijken. :o

Terug
Naar boven