AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Fok, wilde net een nieuwe topic aanmaken, was ik klaar met alle tekst en wou ik alleen even foto's toevoegen dus switchte ik van tabblad, is hierdoor alle tekst verdwenen... Kan ik weer opnieuw typen... NIET DUS!

Fijne zonnige dag toegewenst aan allen..

gewoon weer typen haha, staat ie bij ''oefeningen'' straks? chillze!

Spaghetti aan het koken, steek ik mijn vinger per ongeluk in het kokende water, snel naar de kraan om af te koelen staat die nog op heet en loopt er weer heet water over me heen

Fml

voelen of het nat was

Weer telefoon problemen. t*fus Iphone.

Gisteren een mega zwarte nachtvlinder vermoord met een zwarte handdoek die het nodig vond om m'n huiskamer binnen te vliegen. Zonet last van veel zweten dus pak de dichtstbijzijnde handdoek en wrijf hem over m'n gezicht uit, hele gezicht vol met onderdelen van dat pokkebeest. :mad:

Gisteren een mega zwarte nachtvlinder vermoord met een zwarte handdoek die het nodig vond om m'n huiskamer binnen te vliegen. Zonet last van veel zweten dus pak de dichtstbijzijnde handdoek en wrijf hem over m'n gezicht uit, hele gezicht vol met onderdelen van dat pokkebeest. :mad:

Verdiende loon, had je hem maar met rust moeten laten

Ik stuur alleen muggen en vliegen naar de eeuwige jachtvelden. De overige insecten waar ik niet direct last van heb vang ik met een glas en een papieren kaart en die breng ik naar buiten. Spinnen zijn bij mij altijd welkom. Laatst liep er een grote spin op de muur en ik dacht: "You are welcome my friend".

Ik stuur alleen muggen en vliegen naar de eeuwige jachtvelden. De overige insecten waar ik niet direct last van heb vang ik met een glas en een papieren kaart en die breng ik naar buiten. Spinnen zijn bij mij altijd welkom. Laatst liep er een grote spin op de muur en ik dacht: "You are welcome my friend".
Daar verschillen we dan niet veel in. Spinnen ben ik altijd al gek op geweest, vroeger als kind zijnde haalde ik ze zelfs uit m'n tuin om ze los te laten in m'n kamer. Alle insecten die vliegen echter moeten gewoon dood. Nachtvlinders staan bovenaan op m'n hitlist.

Laatst bewerkt:
Daar verschillen we dan niet veel van. Spinnen ben ik altijd al gek op geweest, vroeger als kind zijnde haalde ik ze zelfs uit m'n tuin om ze los te laten in m'n kamer. Alle insecten die vliegen echter moeten gewoon dood. Nachtvlinders staan bovenaan op m'n hitlist.
Ik ben ook blij dat veel insecten die op 2 benen lopen voor een tijdje naar het buitenland vertrokken zijn, dan heb je er minder last van in de supermarkt.

De wonde waar de hechtingen vrijdag uitgehaald waren is terug open gegaan, k*tzooi

Terug
Naar boven