MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik wil graag trainen en doen, alleen mijn lichaam is oververmoeid en doet pijn. Klote.

gvd lekkage op de zolder... :mad:
straks maar effe kijken of ik het kan fixen. Is gelukkig simpel PVC. Denk dat een van de manchetten van de condensafvoer van de CV lekt.

Acne :mad: Nooit last van gehad op m'n gezicht na (zeer miniem) en nu heb ik het lichtjes over heel m'n lichaam. :(

smug.png

ja dat je al had gesmoked, daardoor clumsy was en je drankje over je papiertjes heen pleurt en dan helaas maar gedwongen nuchter moet blijven de rest van de avond :P

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 11:55 ----------

dont you hate it when that happens..

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 11:56 ----------

stress tatt ;D?

Oh nee, t was een natte handdoek.

Fok, wilde net een nieuwe topic aanmaken, was ik klaar met alle tekst en wou ik alleen even foto's toevoegen dus switchte ik van tabblad, is hierdoor alle tekst verdwenen... Kan ik weer opnieuw typen... NIET DUS!

Fijne zonnige dag toegewenst aan allen..

gvd stoot net pokke hard mn hoofd tegen de afzuiger en tot overmaat van ramp mislukte mn ommelet ook nog

Ik heb helemaal geen kip meer in huis ,mWTF!?
na dan maar naar de supermarkt......

Ik heb helemaal geen kip meer in huis ,mWTF!?
na dan maar naar de supermarkt......

Fok, wilde net een nieuwe topic aanmaken, was ik klaar met alle tekst en wou ik alleen even foto's toevoegen dus switchte ik van tabblad, is hierdoor alle tekst verdwenen... Kan ik weer opnieuw typen... NIET DUS!

Fijne zonnige dag toegewenst aan allen..

Je hebt ons een plezier gedaan dus

Terug
Naar boven