XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik mijn cut verpest door van alles te vreten en ik heb geen drugs tot mijn beschikking. Nu moet ik gewoon nuchter zijn, en ik haat dat. Ik ben een junkie en ik word niet oud gelukkig. De 40 is voldoende. Ik neem toch geen kinderen en samenleven met een vrouw zie ik ook niet zo snel gebeuren. Daar komen drama's van. Al schijnen veel borderline wijven daar van te houden :s

haha je wordt liever 40 dan dat je daarna nog 40 jaar tekeer kan gaan?
een relatie is wel iets voor jou, volgens mij hou jij wel van een beetje drama in je leven :D

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 18:20 ----------

hoe oud ben je eigenlijk?

Ik ben 14. En nee, ik vind het leven zó saai en leeg dat het van mij part wel mag eindigen bij de 40. Tot die tijd lekker uitkering trekken, drugs gebruiken en h**ren nken.

Ik ben 14. En nee, ik vind het leven zó saai en leeg dat het van mij part wel mag eindigen bij de 40. Tot die tijd lekker uitkering trekken, drugs gebruiken en h**ren nken.

lol je maakt het zo saai en leeg als je zelf wilt, blijkbaar ;)
Maar in groningen lukt dat wel tot je 40ste

Nee TSN, al woonde ik in Walt Disney land of was ik een indiaan in de jungle; mijn receptoren zijn ongevoelig voor veel dingen. Het is een ziekte vrees ik.

OT: mijn vreselijke eetbuien hebben mijn dag verpest. Plus, vanmiddag moet ik een drie uur lange psychiatrisch onderzoek ondergaan bij de forensische psychiatrie....Iets waar ik helemaal niet thuis hoor. Dan zit ik in een wachtkamer tussen getraumatiseerde soldaten, kinderverkrachters en recidivisten. Ik ben benieuwd hoeveel PDDNOS, ADHD, borderline, PTSS, anorexia ik wel niet heb:rolleyes: Het zou mooi zijn als ze mij slaappillen gaan voorschrijven, zodat ik tot aan mijn dood kan slapen. Niks is zo lekker dan slapen. Net weer een prachtige droom gehad. Mijn innerlijke wereld is goddelijk, kleurrijk en vernieuwend.

Laatst bewerkt:
"forensische psychiatrie" :eek: Als ik nou ergens nerveus van word is het dat wel.

Lol, dat is best wel een mooie film. Maar zoiets dus ja....

Nee TSN, al woonde ik in Walt Disney land of was ik een indiaan in de jungle; mijn receptoren zijn ongevoelig voor veel dingen. Het is een ziekte vrees ik.

OT: mijn vreselijke eetbuien hebben mijn dag verpest. Plus, vanmiddag moet ik een drie uur lange psychiatrisch onderzoek ondergaan bij de forensische psychiatrie....Iets waar ik helemaal niet thuis hoor. Dan zit ik in een wachtkamer tussen getraumatiseerde soldaten, kinderverkrachters en recidivisten. Ik ben benieuwd hoeveel PDDNOS, ADHD, borderline, PTSS, anorexia ik wel niet heb:rolleyes: Het zou mooi zijn als ze mij slaappillen gaan voorschrijven, zodat ik tot aan mijn dood kan slapen. Niks is zo lekker dan slapen. Net weer een prachtige droom gehad. Mijn innerlijke wereld is goddelijk, kleurrijk en vernieuwend.

En vele DBB leden ook

maandag.

Nvm

Nvm

ah jammer, het leek soms ff alsof je nuchter ook zo kon worden zoals je met xtc bent, maar is blijkbaar schijn :P

Ik ben al 3 uur bezig met een medusa logo te maken en het ziet eruit alsof een kind van twee een minuut of 5 zich blindelings heeft uitgeleefd. Denk dat ik het maar lekker ga uitbesteden als het niet snel ergens op gaat lijken.

Brievenbus open maken in de hoop dat je post binnen is. Post is er niet. Wel 2 flitsboetes. 109,- en 47,-. Weer 160,- naar de staat. K*tzooi. Ook nog 109,- op een traject naar vriendin thuis, vaste paal waarvan ik gewoon weet dat hij er staat. Snachts, groene lichten, helemaal vergeten... :(

dat krijg je als je zo'n crimineel leventje leidt ;D

Terug
Naar boven