Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zou dat zelf het liefst tussen 4 en 6 doen. dan pre workout meal en dan trainen. dan kun je snachts nog goed slapen en net fit genoeg voor een knal training

Zo doe ik het normaal ook, na het werk ff liggen->eten->trainen.. Maar heb nu vakantie, kan dus wel wat later trainen.

Kan ook door te veel eten (carbs) komen? Of door beiden.

Ik voel me soms frisser als ik lager in carbs zit, dan wanneer ik best hoog zit. En volgens mij eet Ironhide wel wat op een dag

Kan idd door carbs komen.. Het liefst ga ik ff liggen na iedere maaltijd :D

mja probleem is dat you need dem carbs

Kan idd door carbs komen.. Het liefst ga ik ff liggen na iedere maaltijd :D
:roflol: true, heb vaak hetzelfde gevoel! Zeker na mijn post workout meal! (en meestal goe ik het ook, gewoon omdat het kan)
Op hoeveel gram carbs zit je ong?

Al ben ik de laatste dagen ook behoorlijk moe! Paar dagen geleden nog achterover geflikker met mijn bureaustoel omdat ik in slaap was gevallen en gisteren weer in slaap gevallen in de zetel :o

Ik denk dat ik de laatste dagen meer train, slaap en eet dan ik studeer :o

True story, is echt goed geld mee te verdienen.;)

Moet toch rondkomen. Auto, reizen, zorgverzekering, voeding, supplementen

Heb ook al bij 2 beveiliging bedrijven gemailed die volgens hun website altijd opzoek zijn. En vooral naar studenten maar heb nog niks gehoord. Hopelijk omdat het vakantietijd is.

Dat zou ideaal zijn gewoon vrijdag en zaterdag avond eb miss nog doordeweeks

Lol heb ook weleens geinformeerd bij zo'n beveiligingsbedrijf, je moet dan bij hun een opleiding doen -kost je 2 a 3 duizend euro- om je blauwe pasje te halen en je loopt tegelijk stage.
M.a.w. je bent een goedkope arbeidskracht en je brengt nog geld mee ook, de zogenaamde werkgarantie houdt in dat je 2 jaar ofzo bij hun onder contract bent voor minimumloon.
Beveiligingcoïtusamen kan je ook zelf aanvragen kost je geloof ik 700 euro ofzo ik weet niet meer precies..

??? Hoezo verkeerd geantwoord??

Die begrijp ik niet :D

:roflol:

---------- Post added 6 August 2013 at 18:21 ----------

Zal feedback niet erg vinden :roflol:

Ze heeft sws geen klagen lol maar van mela word ik alleen maar misselijk verder niks.:(

Heel DBB in het engels...Big T wat doe je!?

Gruwelijk moe zo uit het niets

that-feel.jpg

Hmm nog maar een week te gaan in frankrijk

in de zin van shit nog een week uitzitten hier?
of van balen nog maar een week en dan is t alweer voorbij?

Balen dat er al 2 week opzitten en laatste is begonne.
Misschien blijf ik ook nog wel een week langer met een paar als het weer goed is

zie het nu pas. :D

Wat mijn dag/week verpest? een vader hebben die meer dan een ton per jaar verdient, en alsnog ben ik de persoon die iedere maand €600,- aan mijn moeder overmaakt, omdat ze de huur niet kan betalen.

Terug
Naar boven