AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gvd aangereden... :mad: kon die kloothommel niet uitkijken!
ik stond voor het rode licht en hij reed gewoon achterop. Hij zag het licht niet de sukkel (zat te spelen met zijn telefoon)... maar auto moet rijden.. dus reparatie gaat voor.. moet toch op mijn werk komen.
t wordt wel vergoed. maar je moet het toch eerst voorschieten voor een deel.. eigen risico...dus moet mijn pot isolaat uitstellen... :(

Laatst bewerkt:
Waar vind ik die contest terug, vind het vreemd genoeg niet terug :s

Accu van de motor definitief dood :(

dude :roflol:

eate wat de pot sjaf !

inbe4 volkorenspaghetti

mn whey drink ik niet uit n pot:rolleyes:

OT:
mn nieuwe laptop begint m net ineens te flippen, flashplayer crashte paar keer, elke keer chrome tabbladen herstellen, was niets aan het doen en stonden gewoon paar tabbladen open en kreeg continu een melding dat het geheugen bijna vol was en dat ik mijn gegeven op moest slaan en alles een keer afsluiten.

daarna scherm zwart, muis zag ik nog wel, bewoog ook gewoon, doet het ineens weer, dan weer zwart dan weer niet, toen bleef bureaublad hangen (win8, de applicaties enzo werkte wel nog) heb m uit geforceerd en gereboot, werkt nu weer even

ICTers help!!

goede beat alleen laten verpesten door nicki en nelly -_-

dude :roflol:

eate wat de pot sjaf !

inbe4 volkorenspaghetti

tnx, ik ga even CCleanen, heb zelf avast, op de vorige pc ook, maar deze is nieuw en heb er eigelijk nog niks mee gedaan behalve wat gesurft op het web, dus lijkt me sterk dat er virus op zit. zal toch ff scan runnen.

deze melding kreeg ik bij chrome
aob03t.png

geheugen lijkt me sterk dat die vol zit, is een i7 8gb werkgeheugen, 2gb videokaart en 750hdd,

Telefoon na de klote. :mad:

tnx, ik ga even CCleanen, heb zelf avast, op de vorige pc ook, maar deze is nieuw en heb er eigelijk nog niks mee gedaan behalve wat gesurft op het web, dus lijkt me sterk dat er virus op zit. zal toch ff scan runnen.

deze melding kreeg ik bij chrome
aob03t.png

geheugen lijkt me sterk dat die vol zit, is een i7 8gb werkgeheugen, 2gb videokaart en 750hdd,
Als je veel gesurft hebt kan ccleaner er aardig wat troep afhalen. Gewoon eens proberen.
De melding die je krijgt hoeft geen geheugen probleem te zijn. Is het bij bepaalde sites dat je die melding krijgt?
kan ook nog zijn dat je provider zit te klooien. Maar ook dat je bijvoorbeeld even slechte ontvangst hebt.
Het hoeft niet meteen geheugen te zijn.

Als je veel gesurft hebt kan ccleaner er aardig wat troep afhalen. Gewoon eens proberen.
De melding die je krijgt hoeft geen geheugen probleem te zijn. Is het bij bepaalde sites dat je die melding krijgt?
kan ook nog zijn dat je provider zit te klooien. Maar ook dat je bijvoorbeeld even slechte ontvangst hebt.
Het hoeft niet meteen geheugen te zijn.

ja klopt, maar viel imo nog mee hoeveel ik gedaan heb, na reboot en ccleaner werkt het weer, maar laat m evengoed scannen nu. als slechte ontvangst daar oorzaak van kan zijn dan kan het idd aan ziggo liggen, dat internet is altijd gezeik hier. alleen die meldingen nog nooit gehad. hoop dat het weg blijft nu

Lijkt me sterk, dat ding heeft vochtschade.

inb4...
Ik heb een aantal jaar terug ook zo'n ding cadeau gekregen, hij ligt in de la net als de vorige telefoon die ik cadeau kreeg. Het lijkt me wel een handig ding voor als je een keer naar de huisartsenpost moet hinkelen.

Ik heb een aantal jaar terug ook zo'n ding cadeau gekregen, hij ligt in de la net als de vorige telefoon die ik cadeau kreeg. Het lijkt me wel een handig ding voor als je een keer naar de huisartsenpost moet hinkelen.
Ja telefoon kan best handig zijn met hinkelen..

ja klopt, maar viel imo nog mee hoeveel ik gedaan heb, na reboot en ccleaner werkt het weer, maar laat m evengoed scannen nu. als slechte ontvangst daar oorzaak van kan zijn dan kan het idd aan ziggo liggen, dat internet is altijd gezeik hier. alleen die meldingen nog nooit gehad. hoop dat het weg blijft nu
Soms kan inderdaad simpel ccleaner draaien al genoeg zijn. Maar beter het zekere voor het onzekere. In zet zelf altijd zonealarm er nog bij.
Ziggo.. tja.. hoor ik vaak veel problemen over. Ook hier in de buurt.
Ik hoop dat het nu wegblijft. :)

Terug
Naar boven