Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Aaaah jongens, nooit iemand op de negeerlijst zetten hoor! Horen niet alle poppen bij de poppenkast? :p

Jij hebt zeker je username gebaseerd op je postuur zeker?
Nope dat noemt ment een bijnaam gegeven door vrienden ken je dat begrip?

vrienden?

jij bent een ecto en meer zal je ook nooit worden :)

niet met al het geld van de wereld kan jij niet groeien

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 22:30 ----------

Aaaah jongens, nooit iemand op de negeerlijst zetten hoor! Horen niet alle poppen bij de poppenkast? :p
No!

Nope dat noemt ment een bijnaam gegeven door vrienden ken je dat begrip?

vrienden?

jij bent een ecto en meer zal je ook nooit worden :)

niet met al het geld van de wereld kan jij niet groeien

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 22:30 ----------

No!

:roflol: Met die stats snap ik je bijnaam wel ja

En oei je dis deed pijn

---------- Post added 8 August 2013 at 23:00 ----------

Jou wel justin zeker niet !, Oo dat ik iemand kan haten. die ik niet eens ken :o

Haha ik vind m wel grappig, tuffen op fans, pissen in schoonmaakbakken..

Nog even en we krijgen een geestelijke instorting die hopenlijk net zo grappig zal zijn als Britney b*ch

pissige n*ger die dure stukken met "fragiel" erop gewoon zit rond te smijten bij de levering.

Toen ik hem erop wees begon hij in een of andere Afrikaanse taal te roepen en stapte zijn ding in en was weg.

Ben benieuwd welke stappen ik hiertegen kan ondernemen, dacht dat ik het op beveiligingscamera had maar zijn deur van de auto staat er juist voor dus kan je het niet zien.

Doos vanbinnen is beschadigd maar aan het de buitenkant van het materiaal zie je niks, ben benieuwd voor wanneer het geintalleerd is.

pissige n*ger die dure stukken met "fragiel" erop gewoon zit rond te smijten bij de levering.

Toen ik hem erop wees begon hij in een of andere Afrikaanse taal te roepen en stapte zijn ding in en was weg.

Ben benieuwd welke stappen ik hiertegen kan ondernemen, dacht dat ik het op beveiligingscamera had maar zijn deur van de auto staat er juist voor dus kan je het niet zien.

Doos vanbinnen is beschadigd maar aan het de buitenkant van het materiaal zie je niks, ben benieuwd voor wanneer het geintalleerd is.

Kan je niet veel tegen beginnen vrees ik.. Zal woord tegen woord situatie worden en let op dat hij de racisme lijn niet gebruikt :)
Zelf als vakantiejob in een pakketjesdepo gewerkt en achter de schermen worden die pakjés niet met de nodige voorzichtigheid 'geplaatst" zeg maar.

Niet voor niets dat ze fragiel volstoppen met piepschuim/luchtzakken.

Kan je niet veel tegen beginnen vrees ik.. Zal woord tegen woord situatie worden en let op dat hij de racisme lijn niet gebruikt :)
Zelf als vakantiejob in een pakketjesdepo gewerkt en achter de schermen worden die pakjés niet met de nodige voorzichtigheid 'geplaatst" zeg maar.

Niet voor niets dat ze fragiel volstoppen met piepschuim/luchtzakken.

zoek op DPD en smijten, en kom op dbb terecht :D

DPD is echt een drama.. ik ga eens overleggen hier met TNT.. DPD gooit en smijt met de spullen..

DPD is drama, ken er genoeg die heel de dag doorgesnoven aan de pep op zo'n bus het hele land doorcrossen :roflol:

Potverdomme. Net het allerlaatste restje advanced post workout uit de pot geschraapt.

mTNdACH.jpg

goodbye gainz

Best-Cry-Ever.gif

Potverdomme. Net het allerlaatste restje advanced post workout uit de pot geschraapt.

mTNdACH.jpg

goodbye gainz

Best-Cry-Ever.gif

Dit is erg herkenbaar

Ook wel eens een scoop whey in de garage, waar mijn pot staat, laten vallen. Maand later hadden we gemuteerde spier muizen :D

Grote t zegt dat ik voor een aanvraag voor aanpassen topic report moet gebruiken. Waar vind ik dat? Of word het rode driehoeken bordjé daarmee bedoeld?

Grote t zegt dat ik voor een aanvraag voor aanpassen topic report moet gebruiken. Waar vind ik dat? Of word het rode driehoeken bordjé daarmee bedoeld?

Zou rode driehoeken bordjé niet gebruiken. Daarmee krijg je altijd een kaart.

Beter maak je een apart topic aan in de allerlei sectie met het verzoek

Terug
Naar boven