joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)

Beetje boullion nemen of zouts, wil wel helpen. ( of moet al andere reden zijn die ik gemist heb)
Honger, licht in t hoofd maar kan nog functioneren...nog maar ongeveer uurtje voor ik weer mag eten![]()
Why?Beetje boullion nemen of zouts, wil wel helpen. ( of moet al andere reden zijn die ik gemist heb)
Honger, licht in t hoofd maar kan nog functioneren...nog maar ongeveer uurtje voor ik weer mag eten![]()

Why?
Ben een strap kwijt , mijn rug trainingen zullen nooit meer hetzelfde zijn.![]()
Even doorbijten, het is een cut voor de wedstrijd. heb et al anderhalve week, eet meer dan genoeg, heb al vanalles geprobeerd. dinsdag ff langs de dokter dan maar
Omdat het mijn schema is en als ik die niet volg dan zit er tussen dan en volgende meal weer teveel tijdEven doorbijten, het is een cut voor de wedstrijd.
Klote als je zo'n ding kwijt bent, dat kan echt wat uitmaken voor een training.
---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 14:25 ----------
Had ik ook. Maar niet aan het cutten oid? Met het warme weer is het ook belangrijk wat extra zout te nemen (weet niet of je al genoeg binnenkrijgt?) Ik was licht in mijn hoofd bij elke te snelle beweging laat staan bukken en opstaan ed.
2x daags boullion en het is al stuk beter.

Omdat het mijn schema is en als ik die niet volg dan zit er tussen dan en volgende meal weer teveel tijdEven doorbijten, het is een cut voor de wedstrijd.
Had ik ook. Maar niet aan het cutten oid? Met het warme weer is het ook belangrijk wat extra zout te nemen (weet niet of je al genoeg binnenkrijgt?) Ik was licht in mijn hoofd bij elke te snelle beweging laat staan bukken en opstaan ed.
zout of suiker is het probleem zeker niet, en ben ook niet minder gaan eten sinds twee weken ofso. tis niet alleen met opstaan, maar ook als ik zit. als ik loop krijg ik et ook af en toe in een x
mss bloeddruk laag?
Weet niet hoeveel maaltijden je nog hebt
Ga je Flex pakken?
---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 14:30 ----------
Misschien van ontspanning naar inspanning?
zout of suiker is het probleem zeker niet, en ben ook niet minder gaan eten sinds twee weken ofso. tis niet alleen met opstaan, maar ook als ik zit. als ik loop krijg ik et ook af en toe in een x
mss bloeddruk laag?
Weet niet hoeveel maaltijden je nog hebt
Ga je Flex pakken?
---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 14:30 ----------

Toch kan het best.hmm ben wel net twee weken terug van vakantie. maar lijkt me sterk?
Toch kan het best.
Lage bloeddruk kan. Ik heb het ook..
Maar de laatste dagen heb ik er heel veel last van gehad. Zodanig dat ik ook gewoon misselijk erbij werd en half in slaap viel. (was ook wel erg extreem). Maar vooral het dizzy was lastig. Bij mij was het wss een combi van spanning en lage bloeddruk en moeheid. En juist die moeheid voel je soms niet eens. Bij mij is het nu bijna weg.
Maar juist als je van vakantie terug komt kan je het ook hebben. Dan komt de echte moeheid etc er pas uit.
Dus kijk het even aan en anders idd even naar de HA
als me 3s lipo erin gezeten had, dan was de auto nu volledig aan gort 
Juist die slechte slaap kan ook invloed hebben. Als ik slecht slaap (nou ja.. nog slechter dan gewoonlijk... ) dan is het erger.ik moet dinsdag zowiezo naar de dokter. maar toen ik terug kwam van vakantie heb ik nog een week uit kunnen rusten, in die dagen ook redelijk goed geslapen. zou dus eigenlijk geen probleem moeten zijn. wel merk ik dat ik een stuk slechter slaap de laatste tijd.
Gebeurde gisteren
me RC auto dacht ff ik ga zelf wel verder. gelukkig vol gas er vandoor(sarcasm)![]()
en gelukkig op een NiMH accu(non sarcasm)als me 3s lipo erin gezeten had, dan was de auto nu volledig aan gort
en dan krijg je een mail dat je waarschijnlijk de verkeerde zender batterijen gebruikt ,
Errrrrrrrrrrrrrr ook / next.
Oo de problemen lol.....

En dat is nou net het probleem, het IS een 2.4Ghz zenderKoop een 2.4 GHz zender
Mijn rc avontuur was verpest toen een rc auto van een vriend er vandoor ging en bijna een kind schepte

Koop een 2.4 GHz zender
Mijn rc avontuur was verpest toen een rc auto van een vriend er vandoor ging en bijna een kind schepte