Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nog steeds verkouden, in de zomer :o

Nja schampte er langs, uiteindelijk had niemand er wat aan over gehouden :o

Wel x tijdens wedstrijd gezien dat iemand stuurfout maakte met als resultaat een baanwacht mey gebroken been maar dat is risico van t vak om zo maar te zeggen.

---------- Post added 9 August 2013 at 17:42 ----------

En dat is nou net het probleem, het IS een 2.4Ghz zender :o
nieuwste van Himoto.

Ik ben(was) allang bij dat ik niemand in me vizier had :eek:
zit alweer te wachten op het volgende belachelijke antwoord wat ik ga krijgen.(monstercars)

Wtf die horen geen storing te krijgen :o

Waarom koop je niet gewoon in nl een spectrum zender? Die zijn gewoon goed en hebben failsafe

Wat is er aan de hand als ik opeens iemand geen prive bericht meer kan versturen?
Wilde terug antwoorden en dat kon niet...

Zal wel instelling zijn die niet persoonsgerelateerd is

:fuu: Weer een kl***zak die m'n usercp heeft verdoet.

verkoelende dranken quote stond niet in artikel:(

Slaap bij een goede vriend van mij die nu op kamers woont (nohomo), die in eens zegt geen matras spare te hebben.
Gister op de vloer geslapen, vandaag zo stijf als iets.
Vriend van me net: Hiernaast staat nog een lege kamer, deur rechts.
Ik loop daar naar binnen, doe de lamp aan, liggen er 2 bejaarden mensen te slapen, die gelukkig niet wakker werden. Vriend van me slaapt al, dus word weer lekker op de grond slapen, verrekte kl***zak dat die is met z'n gesnurk en fake info...

Slaap bij een goede vriend van mij die nu op kamers woont (nohomo), die in eens zegt geen matras spare te hebben.
Ik loop daar naar binnen, doe de lamp aan, liggen er 2 bejaarden mensen te slapen, die gelukkig niet wakker werden. Vriend van me slaapt al, dus word weer lekker op de grond slapen, verrekte kl***zak dat die is met z'n gesnurk en fake info...

haha

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 02:12 ----------

Maar waarom kruip je niet bij die oude mensen in bed? (srs)

haha

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 02:12 ----------

Maar waarom kruip je niet bij die oude mensen in bed? (srs)

I'm scurred haha :o
Coffeeshop gesloten om 10 uur in Leiden heeft mijn avond eigenlijk ook wel verpest, anders was ik hoe dan ook wel in slaap gevallen :(

Jezus man, die kerel had ook wel ff een luchtbedje oid voor je mogen regelen na zo'n naaistreek zeg.

Jezus man, die kerel had ook wel ff een luchtbedje oid voor je mogen regelen na zo'n naaistreek zeg.
Dat vind ik ook!
Na een avondje stappen of gala hebben we wel eens met een stuk of 8 studenten op de vloer geslapen, maar dan ben je zo dronken dat je het niet eens merkt/half out gaat. Vind het toch zwaar klote als je nuchter bent :(
Slaap op 2 van die xxl kussens, maar ik noem het alsnog de grond, heb je niks aan
Vriend van me heeft ook gewerkt, die kerel is 00:00 al out gegaan -.-
Ook nog eens helemaal lek geprikt door die t*ring t*fus muggen

Om te haten ga ik gewoon lekker muziek draaien!

Laatst bewerkt:

baas die vriend van je:roflol:

I'm scurred haha :o
Coffeeshop gesloten om 10 uur in Leiden heeft mijn avond eigenlijk ook wel verpest, anders was ik hoe dan ook wel in slaap gevallen :(
2e kamer en dubbel A zijn snel dicht... rijd dan gewoon ff door naar den haag daar zijn ze open tot 01:30 ( Londen )

OT : sterf van de honger.... en kijk de hele fokkin tijd naar een subway :sad:

Laatst bewerkt:

Ik had een taxi gebeld maar ik ben dan ook een echte alfa

Terug
Naar boven