Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dat is nou net het probleem, het IS een 2.4Ghz zender
nieuwste van Himoto.
Ik ben(was) allang bij dat ik niemand in me vizier had
zit alweer te wachten op het volgende belachelijke antwoord wat ik ga krijgen.(monstercars)

Ik krijg een melding dat diegene geen prive berichten wil ontvangen (maar we mailen al een tijdje dus lijkt me vreemd) of dat hij geen rechten heeft prive berichten te ontvangen.
Dus aangepast door mods?Zal wel instelling zijn die niet persoonsgerelateerd is
Sorry

Slaap bij een goede vriend van mij die nu op kamers woont (nohomo), die in eens zegt geen matras spare te hebben.
Gister op de vloer geslapen, vandaag zo stijf als iets.
Vriend van me net: Hiernaast staat nog een lege kamer, deur rechts.
Ik loop daar naar binnen, doe de lamp aan, liggen er 2 bejaarden mensen te slapen, die gelukkig niet wakker werden. Vriend van me slaapt al, dus word weer lekker op de grond slapen, verrekte kl***zak dat die is met z'n gesnurk en fake info...
haha
---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 02:12 ----------
Maar waarom kruip je niet bij die oude mensen in bed? (srs)

Dat vind ik ook!Jezus man, die kerel had ook wel ff een luchtbedje oid voor je mogen regelen na zo'n naaistreek zeg.
Slaap bij een goede vriend van mij die nu op kamers woont (nohomo), die in eens zegt geen matras spare te hebben.
Ik loop daar naar binnen, doe de lamp aan, liggen er 2 bejaarden mensen te slapen, die gelukkig niet wakker werden. Vriend van me slaapt al, dus word weer lekker op de grond slapen, verrekte kl***zak dat die is met z'n gesnurk en fake info...

2e kamer en dubbel A zijn snel dicht... rijd dan gewoon ff door naar den haag daar zijn ze open tot 01:30 ( Londen )I'm scurred haha
Coffeeshop gesloten om 10 uur in Leiden heeft mijn avond eigenlijk ook wel verpest, anders was ik hoe dan ook wel in slaap gevallen![]()