Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nokia die kapot gaat..

Is this real life?

Foto's gewoon naar je mail sturen? Of via dropbox uploaden

ja maar hij wil dus helemaal niet meer aan nu.. zodra hij opstart gaat het daarna: tot ziens

heb nu 3 verschillende laders geprobeerd.. probleem is dat er wat fotos zijn van Gf in lingerie.. die heb ik er liever voor de zekerheid even af..

en hij laad weer, foto eraf gekregen maar ga toch heen straks. k*t telefoon

Laatst bewerkt:
Misschien werkt t met perslucht uitspuiten van de connector bij nokia ook wel :shrug:

Busje kost paar euro, niet geschoten altijd mis

heb nu 3 verschillende laders geprobeerd.. probleem is dat er wat fotos zijn van Gf in lingerie.. die heb ik er liever voor de zekerheid even af..

ik had mijn foon 2 weken geleden voor reparatie opgestuurd. en daar stond echt een shitload aan foto's en filmpjes op van de avondjes die hier thuis gehouden worden :o 1 voordeel, ik sta nergens met mijn hoofd op :D

zat wel een wachtwoord op mijn telefoon maar dat zal waarschijnlijk niet veel helpen :o
dus wie weet binnenkort op het hardcoïtustube.com... real dutch amateur pics and vids :D

vanmorgen aankomen in limburg omdat ik morgenvroeg bij de ortho mn beugel eruit moest laten halen, bellen ze me op net als ik hier aankom dat de afspraak morgen verzet moet worden omdat er iemand ziek is en ze het ivm tijd dan pas over een week kunnen doen (2uur voor niks gereisd fuuu)

daarna thuiskomen en internet dat (weer) niet werkt. wil ik ziggo bellen, doet telefoon het ook niet thuis, leuk dat alles in een, alleen de tv werkt. vorige week ook al hele tijd zitten bellen voor internet, hoopte dat het toen gemaakt was.

yuck fou ziggo!:mad:

K*t toetsenbord, als ik een toets indruk blijft ie hangen. Bacardi Cola en computers is toch niet zo'n goede combinatie volgens mij.

Even een idiote vraag maar ik heb net mijn PC geformatteerd, bijhoorlijk standaard (gebeurt eens in de 2 maand). Maar nu vind hij in plaats van mijn HDD van 240gig een schijf van 100mb die tijdens installatie van windows als systeemschijf dient?

Heb windows zelf op mijn SSD staan nu.

Even een idiote vraag maar ik heb net mijn PC geformatteerd, bijhoorlijk standaard (gebeurt eens in de 2 maand). Maar nu vind hij in plaats van mijn HDD van 240gig een schijf van 100mb die tijdens installatie van windows als systeemschijf dient?

Heb windows zelf op mijn SSD staan nu.

Waarom zou je zo vaak je pc opnieuw formatteren?

Vind ik leuk om te doen

Ik zou niet eens weten hoe dat op mijn Mac moet :roflol:

First Windows problems :trollface:

Vind je de schijf niet als je opgestart hebt of tijdens t installeren?

• Like
Waarderingen: mat
Tijdens installatie kon ik kiezen tussen 4 schijven

1 HDD van 260 of 240 gig
2 SSD van 128gig
3 systeemschijf 100mb
4.. weetniet wat dat was, niet op gelet.

Geinstalleerd op mijn SSD, installatie ging gewoon goed.

Nu als ik op Mijn computer kijk zie ik alleen de SSD en de schijf van 100mb

http://i41.tinypic.com/2hqfkh2.jpg

Tijdens installatie kon ik kiezen tussen 4 schijven

1 HDD van 260 of 240 gig
2 SSD van 128gig
3 systeemschijf 100mb
4.. weetniet wat dat was, niet op gelet.

Geinstalleerd op mijn SSD, installatie ging gewoon goed.

Nu als ik op Mijn computer kijk zie ik alleen de SSD en de schijf van 100mb

http://i41.tinypic.com/2hqfkh2.jpg

Staat wel hele grote schijf als unknown..

Volgens mij kun je dat tijdens installatie menu van Windows een directory geven en anders kan dat wel met disk management programma's waarmee je partities aan kan maken.

Last van mijn knieën na heavy leg day. Moet misschien mijn benen maar voor een tijd op een andere manier trainen.

Begeleider die m'n thesis gewoonweg niet op tijd goedkeurt, waardoor ik potentieel niet afstudeer :roflol:

niemand die een clubkaart van psv heeft -.-

wou graag kaartjes hebben voor psv-acmilan

als iemand ze wel heeft. 10euro heb ik er wel voor over om die code snel te lenen.

Terug
Naar boven